Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Gedeon és Gerdajulcsa

2009.02.09. 09:00 - Fel-mary

Címkék: játék internet nem rossz bármely korosztály

Szerencsések vagyunk mi, mostani szülők, mondta a múltkor az anyukám. Ugyanis a Bóbita dalt akartam mindenáron elénekelni a lányomnak, de sehogy se jutott eszembe a dallama. Így rákerestem a neten - és mivel az internet szerencsére bővelkedik kisgyerekeseknek kínált tartalommal, így meg is találtam a dalt (és azóta is énekeljük rendületlenül). Anyunak ez anno legalább egy hétbe telt volna...

Írtunk már itt a blogon is hasonlóról, de Gedeon és Gerdajulcsa oldalára az egyik kommentelőnk hívta fel a figyelmünket, de az az igazság, hogy én személy szerint már ismertem az oldalt, és akartam is írni egy bejegyzést róla. Mivel azonban hiába böngésztem végig, sajnos nem jöttem rá, ki szerkeszti ezt a weblapot, így emailen próbáltam kapcsolatba lépni velük - sikertelenül. Az emailcím ugyanis nem működik - így felmerül a kérdés, hogy vajon nem egy halott oldalról van-e szó...

Ennek ellenére az ott megtalálható tartalom nagyon hasznos, az általam eddig felfedezett leggazdagabb dal-, vers-, mese- és mondókagyűjtemény (igaz, sajnos kotta nélkül). Leginkább 3 év feletti gyerekekkel bíróknak ajánlott, de mondjuk én is simán eltöltöttem "vele" egy fél órát, és azóta is vissza-vissza térek, ha mondjuk testrészekkel kapcsolatos mondókára van szükségem (tanuljuk a testrészeket). 

De ami a legjobb, és eddig egyetlen hasonló oldalon sem láttam, az az utolsó menüpont alatt található feladatlapok. Nem fizikatesztre kell természetesen gondolni, hanem kivágók, kifestők képei vannak feltöltve az oldalra, amit egyszerűen kinyomtatva olcsó és hasznos játékot szereztünk a gyereknek. Picit jobb nyomtatási minőséget igényel az öltöztető baba elkészítése, vagy a memóriajáték, de akinek van otthon színes nyomtatója, annak szerintem érdemes elbíbelődni vele. Biztos olcsóbb, mint újat venni.

Úgyhogy, jó böngészést, és aki ismeri az oldal készítőit, kérem, feltétlenül szóljon!

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr40868926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bölcsésztanár 2009.02.09. 11:22:06

Én is néztem már, írtam is nekik e-mailt, de semmi. Viszont akkor is jó, ha már nem töltenek fel semmi újat, sokat dolgoztak vele, hogy mi használhassuk. Vannak egyébként letölthető kivágók-kifestők más helyeken is, kreatív hobby oldalakon asszem.

n.judit 2009.02.18. 22:32:59

Mikor megszületett a kisbabám, én is nekiveselkedtem az internetes anyaggyűjtésnek, Ezt az oldalt is megtaláltam (valamiért nekem is halott oldalnak tűnt, pedig én nem írtam nekik levelet), meg egy másikat, ami kék volt (Marci oldala, vagy valami ilyesmi, már nem emlékszem pontosan).
Nemrég találtam egy nagyon szupi oldalt, azon is van mindenféle (nem csak versek, meg mondókák, hanem tényleg mindenféle, videók is), szerintem megérne egy posztot az is. Nálunk most nagy kedvenc, 4 éves a kislányom, és nagyon szeret festegetni, alkotgatni, így találtunk oda.
www.gyermekszoba.com a címe.

Levente, Csanád, Csenge, Vali 2009.02.19. 03:58:43

n.judit: tényleg nagyon jó oldal, köszi!

Levente, Csanád, Csenge, Vali 2009.02.19. 03:59:38

n.judit: tényleg nagyon jó oldal, köszi!

n.judit 2009.02.19. 12:50:07

Nincs mit! Remélem, nem baj, hogy reklámozom, nem fűződik hozzá semmi érdekem, csak, gondoltam, ha már posztot kapott a Gedeon és Gerdajulcsa, akkor itt van például ez is. Reggel láttam, vannak fent rajta új videók.


süti beállítások módosítása