Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

MBT - Masai Barefoot Technology

2008.11.22. 09:00 - T-eszter

Címkék: terhesség shopping imádjuk

Miközben fotót kerestem a cikkhez jutottam az igen fontos infó nyomára, miszerint Katherine Heigl (bárki is legyen ő) szintén MBT-zik, amit a celebritybeautybuzz (innen az info) csak popóformáló csukaként emleget.

Nem véletlenül. Én ezt a márkát - ami(k) életem legdrágább csukái - már három éve nyúzom. A gyógytornászom ajánlotta csapnivaló kiállásomat javítandó. A cipő koncepciójáról a weboldalukon részletesen is olvashattok és én tapasztalatból mondhatom, valóban isteniek.

Nagy elhatározás kell az első pár megvételéhez, ugyanis 50.000 Ft (borzalom). A felvételéhez még több, mert hiába a gyönyörűen megmunkált felsőrész, a talp az bizony speckó "gördülős" és a legszipiszupivékonyabb modellek is a kilencvenes évek csótányroppantóit idézik fel borzadó szemeim előtt. De ha egyszer a lábadra kerül egy ilyen csuka, akkor hetente fogsz beletenni egy ezrest a perselybe, hogy egy év múlva vegyél Te is.

A járás benne hihetetlenül könnyű. A sarkadtól a lábujjakig ruganyosan végigördülsz a talpadon. És hogy miért popóformáló? Mert átmozgatja minden izmodat nemcsak a lábaidban, de a fenekedben és a hátadban. Helytelenül tartani nagyon nehéz magad benne, mert elveszíted az egyensúlyodat. Mivel dolgoztatja az izmaidat, így a viszérproblémák is messzire elkerülnek és EZ az az ok, amiért bekerült ebbe a blogba. Én nagyon sokat talpaltam terhesen is, de se hátfájás, se lábdagadás nem játszott be (már ha MBT volt rajtam). Most is ebben tologatom a babakocsit és rakosgatom a perselybe a pénzt, mert lassan már nagyon lestrapálom ezt a párat. Hátrom éve vettem tavasszal, azóta heti 5ször biztosan ez van rajtam. Egy nagy hátránya van, utána  a legfinomabb Tamaris cipő is fapados érzést kelt.

Jajj, ez most annyira lelkesedő lett, mintha fizetnének érte (jó is lenne). Számomra a leglátványosabb az volt, amikor töröttlábú sántikáló rehab barátom felvette. naná, hogy szaladni nem kezdett, de úgy tudott benne járni, hogy nem sántított. na azóta ő is ezt hordja, pedig ha valaki szkeptikus volt, amikor oda belépett, na akkor az ő. én jó szívvel ajánlom mindenkinek. Állatira, hihetetlenül drága, de egy pár nagyon sokáig jól szolgál

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr70776450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Próba-Bébi 2008.11.23. 20:18:25

Én mindent elhiszek ezzel a cipővel kapcsolatban, tuti, hogy amit T-Eszter elírt, az a kipróbált, jól működő valóság, én valószínűleg mégis hajlott hátú öreglány leszek majd, aki a botjára támaszkodva maximum a sarki közértbe tud leugrani kenyérért meg vajért, mert akármilyen egészséges, nem tehetek róla, de annyira nem tetszik...elképzelni sem tudom, hogy felvegyem, még mackónacihoz sem. Tudom, hogy a lábujjaimat összezsugorító, gerincemet tönkrevágó, hegyesorrú tűsarkúim abszolút egészségtelenek, de úgy, de úgy, de úgy tetszenek. :)))

T-eszter 2008.11.24. 07:40:38

Igen, sokakat ez tart vissza :)) na de csakúgysétáláshoz? babakocsitologatáshoz? kutyasétáltatáshoz? Amikor igazából senki sem lát, ellenben sokat talpalsz. De nem akarok fogadatlan prókátor lenni, a továbbiakban csendesen rajongok :D

linus 2008.11.28. 21:03:31

T-eszter!Rajongj nyugodtan!Én is imádom az MBT-met!
Próba-Bébi!Valóban nagyon otromba.Néha engem is ez tart vissza attól, hogy felvegyem.Télen nagyon szeretem a vastag harisnya-szoknya-csizma kombinációt.De két nap után visszatérek az MBT-hez.
Legerősebb érvem (igaz, csak nekem az...):anyukám is vett (pedig ő soha nem fogadja el a tanácsomat), és már két nap után imádja!

RAFAELKA 2011.03.11. 20:56:50

LEGYETEK SZIVESEK SEGITSETEK ELDONTENI ERDEMES E VENNI MBT GORDULOS CIPOT ? NAGYON SOKAT GYALOGOLOK SOKAT FAJ A HATAM ES A LABAM ,,,,,TUDJA VALAKI MILYEN ARBA LEHET KAPNI? KOSZ MINDENKINEK


süti beállítások módosítása