Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Peg Perego Prima Pappa Rocker etetőszék

2008.11.10. 09:00 - Fel-mary

Címkék: etetés nem rossz korosztály 6 hónapos kortól

Miután egy kisebb vagyont költöttem babakocsira, mert beláttam, hogy nem spórolhatok azon, amit amúgy minden istenadta nap kell használnom még leglább két évig, így az etetőszéknél fel sem merült, hogy ne valami igazán jól vegyünk. Persze azért a pénztárca, meg a józan ész határt szabott a költekezésnek, így nem vettem meg az über-formatervezett fajtát nyolcvanért, de olyat akartam, ami tényleg minden igényünket kielégíti. Ha gyerekről van szó, nincsenek kompromisszumok.

Ami szempont volt:

  • legyenek kerekei, hogy könnyű legyen ide-oda pakolni a konyhában.
  • dönthető háttámlája legyen, mert a baba még nem tudott ülni, mikor 6 hónapos lett. Igazából azonban a dönthető háttámla nem volt elég, mert attól még szegénykém lecsúszott a vízszintes ülőrészen - nekünk az kellett, hogy az egész ülés megdőljön, és kb. kagylóformában tartsa a picurt. Szerintem így neki is kényelmesebb. Ezzel mondjuk egy rahedli nagy márkát ki is ütöttem, mert a legtöbb esetben csak a háttámla dönthető.
  • állítható magasságú legyen maga az etetőszék, mert így a saját magasságomhoz vagy az asztalhoz tudom igazítani.
  • A tálca levehető legyen, mert arra az első időkben még nincs nagy szükség, illetve ha már nagyobb a baba, akkor pedig úgyis az asztalhoz tolnám.
  • Öt pontos biztonsági öv
  • Mosható vagy leginkább lemosható huzat
  • Nem kritikus, de én szerettem volna duplatálcásat, hogy evés után egyszerűen csak lekapjam a tetejét, és a gyerek máris gyurmázhat a tiszta tálcán.
  • Illetve legyen valami extra, mittomén, zenélő répafigurák ugráljanak ki jutalmul minden lenyelt falat után.

Nos, egy ilyen etetőszék minimum 40ezer Ft, így jószokásomhoz híven vateráztam egyet jutányos áron: Peg Perego Prima Pappa Rocker tipusut. Nem olyan designos feketét, mint a képen, de azért elég dögös kis formája van: széles, kényelmes ülőrész, ami egyben dönthető 4 fokozatban (mondjuk én csak hármat találtam meg, de ez biztos az én hibám), a tálca dupla, és az etetőszék hét magasságban állítható. 4 kereke van, amelyek fékezhetőek, bár időközben hallottam, hogy az új EU-s szabvány csak két kereket enged etetőszékenként. Az extra a hinta-funkció: persze, azért nem valami óriási hinta-élményt kell elképzelni, hanem kb. mint amikor a hordozóban hintáztatod a gyereket, de azért nem rossz, mi szeretjük.

Hátránya a mérete: szerintem csak egy szép tágas konyhában fér el, panelbe nem igazán javaslom. Összecsukni is akkorára lehet, hogy ha be akarod pakolni a csomagtartóba, a babakocsit szerintem már nem teszed mellé. És persze dög nehéz...

De ami a lényeg: a gyerek imádja, sok időt elüldögél benne.

Megnéztem, és a Brendonban ilyen tipust már nem lehet kapni, valószínűleg azért, mert 2005-ös fejlesztés, és most a Prima Pappa Dinner megy (34,990 HUF).

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr62744230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bölcsésztanár 2008.11.10. 11:31:28

Nekünk valahogy kimaradt ez a dönthető üléses korszak. Míg nem tudott ülni, betettem a hordozóba, úgy evett. Ez mondjuk az első időkben napi egy étkezést jelentett. Viszont mikor már ült, kb. 7 hónaposan, felszereltem a csavarozható asztali ülőkét és abban falatozott.

Tudok ajánlani viszont egy nagyszerű találmányt, a neten fedeztem fel.
Hasonló szék bükkfából, mint a Stokke, de negyedannyiba került. Amikor már kinövi a gyerkőc az etetőszéket, de még magas neki az asztal a felnőtt székről, fellépős, állítható ülésmagasságú szék a nyerő. A babaszobáról rendeltem egy magánforgalmazótól valami német márkájú minőségi széket, nagyon szeretjük. Állítólag 6 éves korig is eltart.

Próba-Bébi 2008.11.10. 13:16:17

Nekünk is Peg Perego etetőszékünk van, és szeretem benne egyrészt azt, hogy szembe tudom fordítani a Lányomat magammal (ez főleg az elején volt fontos, amikor még én etettem). Másrészt imádom, hogy könnyen ki tudom benne tolni a teraszra, vagy a nappaliba, ha ne adj isten (hess!!! :)) ott eszünk. Egyébként nekem is tetszenek a Stokke-féle fa, gyerekkel együtt növő székek, de nálunk a Nagy hamar olyan széken szeretett volna ülni az asztalnál, mint mi, így a Kicsinek maradt a Peg Perego, aztán pedig a 4. támlás szék az étkezőasztalnál. :))

bilidzsó 2014.10.17. 08:50:07

Az a baj, hogy 42e Ft-rt egy olyan etetőszéket adnak, aminek a huzata 1-1,5 éven belül egyszerűen kiszakad magától, csak attól, hogy benne ül a gyerek. Egyszerűen vicc, hogy ennyi pénzért egy kínai gagyi minőséget tudsz venni ezen a márkanéven. Nagyon megbántam, hogy ezt vettem. Az első gyereknél megvettük, 20 hónapos volt, az első repedésnél, nem ült benne egy évet! A sérült huzatot kidobtuk, rendeltünk másikat a Barndonban (11e Ft). Egy vet pihent a polcon, most lett aktuális, elővettük. A 2. gyereknél elővettük az új huzatot, 1,5 hónapja van benne és az új huzat is kirepedt egy saroknál. Most akkor varratok rá a neten egy magyar készítőnél tartós huzatot 7500 Ft-ért. A végeredmény: 42e + 11e + 7,5e = 60,500 Ft. Nos ennyiért már vehettem volna valóban nagyon szuper minőséget is! Senkinek nem ajánlom ezt a típust és ezt a márkát sem fogom venni SOHA!


süti beállítások módosítása