Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Textilréz termékek

2009.01.31. 08:59 - T-eszter

Ez a furcsa szó, a textilréz az olyan anyagokat jelöli, amiken egy speciális technikával rézbevonatot képeztek. Persze ez sem merevebb, mint mondjuk az aranybrokát, de haszna annál több van! Miután a napi használatból eltűntek a rézedények és rézkilincsek, így a szervezetünk természetes úton nem sok rézzel találkozik, pedig fontos szerepe van "belső" életünkben.

A cég weboldalán kimerítő részletességgel olvashatunk a hasznosságáról, valamint az egyes termmékek testrészspecifikus használatáról, én most a csuklópántot venném előtérbe.

Jóllehet bármely terméküknek megvan az a tulajdonsága, hogy a bőrünkkel érintkezve lehetőséget adjon a réz felszívódására, én a csuklópántot azért favorizálom, mert kici, ócó... Igaz, hogy úgy néz ki, mintha fájna be lenne kötve a kezünk, de ezt könnyű kimagyarázni. Vagy nem és akkor nem kell szatyrot cipelni sem :))

A gyártó szerint részben a rézhiány okolható a terhesség során fellépő vérszegénység, ödéma, csontritkulás és ödéma miatt. Mind a kismamának, mind a magzatnak szüksége van a rézre, amit fokozott bevitellel érdemes pótolni. A vérszegénységről külön is érdemes szólni, hiszen a réz segíti elő a vas beépülését a hemoglobinba. A túlzott vasbevitel viszont kiszorítja a szervezetből a rezet. Ha vérszegénység esetén a vas adagolása nem segít, akkor feltétlenül érdemes megvizsgálni, hogy a rézhiány vagy valami más tényező gátolja-e a vas beépülését.

Hurrá, ismét egy dolog, amin lehet parázni :)) Nem célom a pánikkeltés, és tapasztalati úton sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom az állításokat. Jóllehet én hordtam a csuklópántot, és nekem egyáltalán nem voltak terhességi tüneteim, az ízületek folytonos rakoncátlankodását leszámítva. De én nem voltam nagyon következetes viselője, amikor eszembe jutott, felcsatoltam.

Mindezeket együttvéve csak ajánlani tudom. A csuklópántot a fent nevezett okokból. Ára 1700,- Ft körül mozog, a vásárlás helyétől függően. Én használtam még homeopáthiás tasakot, ami a bogyókat az esetleges hatásmódosító sugárzásoktól (pl. mobiltelefon) óvja, de a sugárzásárnyékoló hatása miatt egy ilyen tasakot szoktam volt  hordani (a terhesség alatt) a zsebemben is, hogy ha ott tartpom a mobilt, akkor magzatom ne kapja már telibe a képébe még ezt is. mindent kivédeni persze úgysem lehet, nem is érdemes ezen görcsölni, de amit tudtam, megtettem.

Amiről még vannak tapasztalataim, az a réztrikó. Elsőrangú hátmelegítő, mert a réz visszaveri a testhőt és ez nagyon finom tud lenni telente. Persze nincs jobb "melegítő", mint a várandósság maga, én legalábbis nem sokat fáztam :))

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr66913771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fel-mary 2009.01.31. 10:54:02

Nálam is állandóan nyitva volt az ablak - igaz, távfűtés volt nálunk, és a házban lakó öregek fázósak voltak... :-)


süti beállítások módosítása