Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Kismamablog.hu

2009.01.14. 09:00 - T-eszter

Címkék: internet nem rossz bármely korosztály

Amikor még az alvásproblémáknál tartottunk, akkor leltem erre a blogra. Igen sok anyag van itt összegyűjtve, tematizálva. Betegségek, fejlődés, gyereknevelés, alvásproblémák, szoptatás, szülés, terhesség. Minden. Mint a búcsúban. Ráadásul még csak nem is az unalomig ismert sablonokat ismételgeti, habár ez is relatív, hiszen ha valaki mindennek alaposan utánaolvas, annak más témák akár unalomig is ismertek lehetnek, ellenben egy éppen most először teherbe esett (és nem szakmabeli) sorstársunk eleinte csak kapkodja a fejét, annyi az új infó és megtanulnivaló. Nekik üzenem: Kitartás, gyorsan bele lehet jönni, habár kiigazodni sosem fog sikerülni. Szerintem :))

A blog felépítése meglehetősen felhasználóbarát. Témakörök szerint kigyűjtve az írások, plusz egy oszlop a legfrissebb tartalmak megjelenítésének. Ez utóbbi kicsit fölöslegesnek tűnik, hiszen blog lévén úgyis a legfrissebb cikkeket látja az odalátogató, de mindegy. A blog szerzője magát - mások által - magyar suttogónak aposztrofálja. Én magam még nem intéztem hozzá kérdést, így a hatékonyságát mérni nem tudom, de sokan megtették ezt már a hozzászólásokban és mindenki szépen választ is kap. Hogy aztán bevált-e nekik a módszer, vagy sem, azt már nem tudhatom.
 
Egy idegesítő tulajdonsága van az oldalnak: minden frissítéskor felugrik egy nyamvadt hirdetés a babatévéjükről, ami engem speciel eléggé lelomboz a hosszas olvasgatást illetően. Továbi furcsaság az is, hogy ha a láblécben kutakodunk, eljuthatunk egy másik, teljesen más profilú weboldalra, ahol a ugyanezen hölgy webes felületek készítésével foglalkozó vállalkozónak tünteti fel magát. Persze emellett lehet tapasztalt anyuka jó tanácsokkal és ötletekkel.
 
Összességében ez egy remek blog. Szerintem.

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr1778026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vérnarancs 2009.03.02. 07:16:27

Köszi az ismertetőt az oldalamról :)

És igen: valóban pszichológus vagyok és mellette online marketing szakértő is - egy életbe azért elég sok minden belefér (még gyerekek mellett is :))

A felugró ablakot 2 hete levettem az oldalról


süti beállítások módosítása