Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Adventi naptár

2008.11.27. 14:00 - Próba-Bébi

Címkék: kreatív imádjuk korosztály 18 hónapos kortól

Talán azért, mert amikor én kicsi voltam, még nem volt olyan nagy divat nálunk, mint most, talán mert nekem sem volt soha, fene tudja, de a Nagyobbik 2 éves volt, amikor először eszünkbe jutott, hogy mi is "beszállunk" az adventi naptár buliba. A sors rögtön elém is sodort egy akciós, festett, fa Mikulást, akinek egy szadista szerelő 24 darab kis kampócskát szögelt a cicijére, és nem átallott nehezékként 24 darab, aranyszállal hímzett, piros zsákocskát is akasztani rá.

Első évben még voltak elveink az ajándékokkal kapcsolatban, így nem rejtettünk sem cukorkát, sem szaloncukrot egyetlen zsákba sem, helyette viszont volt kisautó (tudom, hogy lány, de Barbie nem fért be a zsákba :)), királylányos matrica és műanyag boxerkutya. A második évben már felváltva bújt elő a zsákból Tic-Tac és hajgumikészlet, a harmadik évben pedig mindig egy zsákkal jártunk az aktuális nyitás előtt, mert folyton elfelejtettünk bevásárolni. Akkor már mininyomdakészletet, diafilmet és fürdőgolyókat szuszakoltunk be a piros filcbe, amiket a Lányunk persze tapintás alapján felismert.

És eljött az idei év. A Nagy mindjárt 5 éves, a Kicsi még nincs 1 1/2. Tavaly is alig bírtunk olyan dolgokat kitalálni, aminek örül a csemeténk és ráadásul befér egy 5x5-ös textilzsákba, ami a ruganyosságnak apró jelét sem mutatja. A Kicsinek még talán korai, de mit kapjon akkor a Nagy, hogy együtt tudjanak örülni. Két gyerek mellett az embernek nem marad túl sok ideje a teketóriázásra, így gyorsan jött az ötlet, kapjanak minden este egy mesét. Lehetőleg, Mikulásosat, vagy karácsonyit, de legalább télit. Nem mondom, hogy az internet elkényezteti a téli mese keresőket, így a végén már azzal is beértem, hogy legalább első hallásra érthető és ne 18 oldalas meséket töltsek le. Össze is jött Lázár Ervin, Móra Ferenc és néhány kortárs meseíró szerzeménye egy dokumentumban, amiket már csak ki kell nyomtatnom és szépen összehajtogatva beledugni a lassan már családtaggá vált zsákokba.

Izgulok, hogy a Nagy ne legyen csalódott, amiért nem olyasmit kap, amit bevihet az oviba megmutatni a pajtásainak és az óvónéninek (bár tulajdonképpen miért is ne?), a Kicsi pedig kibírja legalább a mese első harmadát egy helyben ülve. Lehet, hogy teszek bele néhány képet, hogy tovább lekössem a figyelmét, és az is előfordulhat, hogy pár szem Tic-Tac is begurul azokba a sokat látott zsákokba...

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr1790104

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: mcse training 2019.04.26. 10:34:53

Guminő, gumipasi, szexállat - Gumibaby

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

debcsillu 2008.11.27. 14:13:35

A cím alapján azt hittem, hogy a műcsokis színpompás sförmedvényekről lesz szó, de kellemesen csalódtam és még egy tökjő kreatív ötletet is lenyúltam jövő ilyenkorra:)))
Köszi!!!

Próba-Bébi 2008.11.27. 14:19:47

Nincs mit. Még nem késő idénre sem! ;) Persze, ha már megvan a tuti, akkor nem kell kakopdni.... :)

debcsillu 2008.11.27. 14:23:07

Idén még nem csinálok...a kis 9hónaposomnak még nem lenne nagy élmény:)))

T-eszter 2008.11.27. 14:49:34

Debcsillu: helló egyidős :) mi pénteken leszünk kilenc, és adventit is csak apa kap, ha egyáltalán. Tavaly nem esett hasra tőle, pedig minden fiszfasz kis csokit külön-külön csomagoltam és felcímkéztem számokkal. Hja, terhesen még ismertem a szabadidő szó jelentését

debcsillu 2008.11.27. 15:01:59

:))))))))))))))))))
Igazából mi majd csak dec.9én leszünk 9hósak, 4nappal Fel-Mary-ék előtt...:)
Vicces h a pasiknak mennyire nincs "szemük" a kreatív dolgokra...tisztelet a kivételnek, de a férjem nem az;)

Próba-Bébi 2008.11.27. 16:02:19

Talán ha síkosítózselét vagy mellbimbó ékszert bújtattok volna a zsákocskákba, Lányok... :))

T-eszter 2008.11.27. 20:33:39

szerintem a síkosítótól sikítófrászba esnek. hiszen azt rajtuk lehetne alkalmazni

T-eszter 2008.11.27. 20:34:15

azaz rajtuk is lehetne

bölcsésztanár 2008.11.27. 22:18:52

Helló-halló.
Én is készítettem kreatív, gyermektelen időszakaimban adventi naptárat apának. Akkor még csak "édesem" volt. Kicsi zsákokba tettem neki ezt-azt, úgy örült neki, mint egy gyerek. Főleg deluxe pralinék meg drazsék voltak.
Gyerekes időszakokban meg mindig más volt az adventi naptár formája, de a lényeg a zsák volt.
A nyerő: aszalt gyümölcs és mini csoki keveréke. Itt egy füge, ott egy szaloncukor...
Idén a Praktikában találtam egy házat, aminek az ablakait kell nyitogatni, azt elkészítettem. Minden nap egy ablak, hátulról izzósorral megvilágítva, ablakon figura. (csengő, hópehely, angyal, stb.) Szerintem mese lesz hozzá, freestyle. A Mikulás úgyis hoz egy csomó fognyűvő csokit, nem akarok még én is azt adni.

bölcsésztanár 2008.12.01. 10:27:48

Szombaton voltunk a Kismama börzén, találtunk egy dévaványai asszonyt, falvédőket és ágyneműt varr hihetetlenül kedvező áron. Nála láttam csodaszép varrott adventi naptárt jó nagy zsákocskákkal. Van honlapja is:
www.vighilda.extra.hu

Próba-Bébi 2008.12.01. 11:13:07

bt: köszi az ötletet!


süti beállítások módosítása