Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Öltöztető játékok vízben és szárazföldön

2008.11.24. 14:00 - Próba-Bébi

Címkék: játék imádjuk korosztály 9 hónapos kortól

Amikor tavaly nyáron megszületett a Kisebbik lányunk, sehogy sem tudtam legyőzni a lelkiismeret furdalást, hogy a Nagyobbikkal nem foglalkozom eleget. Minden szoptatás közben találós kérdéseset játszottunk, az autóban fekete-fehér-igen-nemet, esténként pedig szoptatás után mindig én meséltem Neki, csak én, csak Neki. És mégis. Így esett hát, hogy a fent említett lelkiismeret furdalást egy jó öreg módszerrel, a játékvásárlással próbáltam kiiktatni. Nekem örömet okozott a beszerzés, a Nagylányomnak az újdonság varázsa, nekem pedig az Ő öröme, újfent. Aztán kicsit később egy nem várt öröm is megérkezett a közös játék személyében.

Amit a játékbolt polcán találtam egy meglehetősen egyszerű, mégis megunhatatlan, "pakolászós" játék, egy kétoldalas, mágneses öltöztető. A színes tábla egyik oldalára egy bugyis kislányt, a másik oldalán egy gatyás kisfiút rajzoltak, szépet, színeset. A "testvárpár" ruhatára nemcsak nyári-téli nadrágból, szoknyából és pulcsiból áll, hanem találtunk a dobozban sapkát, cipőt, kesztyűt, sőt szemüveget és masnikat is. Szemfüles gyermekem persze néhány nap után listával állt elő, hogy mi mindene hiányzik Evelinnek és Zsoltnak: pizsi, fürdőnaci és persze síoverál. :) Irány a hobby bolt, vettünk egy ív mágneses papírt, és vérbeli divattervezőként szabtunk, színeztünk és rajzoltunk menőbbnél menőbb ruhákat a Kisebbik alvásidejében. Jól szórakoztunk és olyan játékkal lettünk gazdagabbak, amivel a Nagylány néha egyedül is el tud tölteni egy boldog félórát.

A mágneses tábla vízi alteregóját ajándékba kaptuk. Vékony, színes, habszivacsból vágtak ki színes kislányokat és kisfiúkat, hozzájuk tartozó rengeteg ruhával és kiegészítővel (még egy törpeuszkár is van közöttük :)). Nem kell mást tenni, mint kicsit bevizezni a kiválasztott szerelést, és kezdődhet is az öltöztetés. Vagy épp egymás miniszoknyákkal és rövid ujjú trikókkal való dekorálása, ezt néha még jobban élvezik a Lányok, mint a rendeltetésszerű felhasználást. Szerencsére nem kell minden fürdés végén elővenni a horgászbotot, mert a teljes szetthez tartozik egy kádfalra rögzíthető háló, amiben kitűnően tárolhatóak a félmeztelen gyerekek a teljes gardrobe-bal és háziállatokkal együtt. 

Jó szívvel igazán csak kislányos családoknak ajánlom, bár jó ízlésű fiúk is boldog pillanatokat tölthetnek mindkét játékkal szárazon és vizen.

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr4784836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bölcsésztanár 2008.11.24. 14:50:46

De jó! Ez nekem nagyon tetszik. Sajna a fiamnak szerintem nem fog. Viszont!
Nem tudjátok, hol lehet kapni ilyen fent említett fürdőjáték- tároló hálót? Kezd kicsi lenni a fürdőszobai ablakpárkány.
Láttam a Brendon honlapján egy ehhez hasonlót, de ahhoz képeset, hogy hogy néz ki, túl drágának találom. Valami aranyosat és racionális ár-érték arányt képviselőt keresek. Vagy ha tudjátok, hol lehet ilyen fürdő-öltöztetőt kapni, az is érdekel!

T-eszter 2008.11.24. 15:35:31

bt. Én nemsokára írok egy hálóról, de az nem túl jó. Sárga, kacsaforma, német gyártmány (ezért bíztam benne), de folyton lepotyog. Szóval részemről egyelőre passz

Próba-Bébi 2008.11.24. 18:19:21

bt: az a helyzet, hogy a Nagy szülinapi ajándékait ömlesztve bontogattuk a nappali közepén, és max. az 5%-áról tudtuk, hogy kitől kapta. Ez a hálós vízi öltöztető a maradék 9%%-ot erősíti. :( Ráadásul, amikor képet kerestem hozzá a neten, egyáltalán nem találtam, sehol, így a saját, kicsit ütött-kopott példányunkat fotóztam le. Kutatok még, mert nem hagy nyugodni, szívesen vinnék karácsonyi ajándékba gyerekeknek ilyet, de egyelőre sikertelen a keresés...

Levente, Csanád, Csenge, Vali 2008.11.25. 04:39:47

Ejha, jól lemaradtam!

Na, a mi hálónk ilyen:
cgi.ebay.co.uk/New-Pelis-Play-Pouch-Fun-Bath-Toy-Tidy-Bag-Organizer_W0QQitemZ250327820189QQcmdZViewItemQQptZUK_Baby_Baby_Bathing_Grooming_LE?hash=item250327820189&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1298%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318
ajándékba kaptuk.
Sajnos nem találtam magyar címet - azt hiszem 3000 Ft körüli áron volt (később láttam).
Ez jó, nem esik le, a nyílás, ahol rögzíted szűkíthető-bővíthető, szóval szeretjük. Nálunk a kád szélére pakolták ki a játékokat fürdés után (hogy teszik fel az ablakpárkányra?), de már ott sem fértek el, ezért megörültem, mikor valaki megkérdezte, hozhat-e ilyet? Hát persze!

Levente, Csanád, Csenge, Vali 2008.11.25. 04:43:40

Ó, igen és azt hiszem épp bt. kért ajándékötleteket karácsonyra (hja, én valahol ott maradtam le...).
Nálunk az oviban van egy jó kis fajáték:
www.logivar.segitek.hu
Szerintem a 3,5 (ugye jól rémlik?) éves fiúgyerkőc is szeretné. A mi ovisaink szépeket építenek belőle, és nagy sikere van.

bölcsésztanár 2008.11.25. 14:43:16

Köszi a tippeket!

bölcsésztanár 2008.12.04. 13:12:49

Láttam a Játékszigetben valami 2-3 ezer forintért mágneses öltöztető babát. Mutogattam a fiamnak lelkesen, de a szomszéd polcon levő piros műanyagtrombitát pécézte ki magának, amit végül megkapott, mert nem túl hangos. :()


süti beállítások módosítása