Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Háti hordozó (Liliputi)

2008.11.09. 14:00 - T-eszter

Címkék: úton csak ha nincs más korosztály 3 hónapos kortól liliputi

Volt idő, amikor a hordozókendő és én nem jöttünk ki valami jól. Akkor szereztem be ezt a kedves, virágmintás hordozót (azóta ebben a mintában már nem találom a webshopban). A leírása igen meggyőző volt, az ára tűrhető. De a kendőre akkoriban nagyon fújtam, így szerettem volna valami használható alternatívát.

Meg is jött a várva várt pakk, benne a cucc. Szép, meg minden, de a pici babához kissé nagynak tűnt, és egyáltalán nem gyűzött meg, hogy az a kialakítás valóban jól tartja a törékeny kis gerincét. Így bosszankodva sutba vágtam, hogy most - amikor már háton kell cipelni - ismét kapjon egy esélyt.

Próbáltam csípőhordozni vele, ahogy a képeken láttam, de amikor próbálkoztam már nagyon kíváncsi lettem, hogy a csaj hátán hogy is mennek azok a pántok (ami nem látszott persze). No jó, akkor kapjuk hátra a kis culát. Hááát... a fenéktartó része szerintem túl széles. A gyerek túl alacsonyan van, így nemhogy zsebtükör (vagy kirakatüveg) kellett ahhoz, hogy lecsekkoljam, alszik-e, de még utálta is, mert nem látott ki semerre sem rendesen.

Az ergonómiája igencsak szegényes. A csattok feszítőpántja komplikáltan állítható, legalábbis ahhoz képest, amit egy ilyen cucctól elvárok. Nevezetesen azt szeretném, ha a szíjak egy rántással feszesre húzhatóak volnának, nem kellene őket hasbehúzva fűzögetni. Ugyanez érvényes a vállpántra is, ami pedig a mellkason fut keresztbe. Na az inkább fojtónyakörv.

Mutatós, de vacak

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr47753315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bölcsésztanár 2008.11.09. 15:20:11

Ja. Az én uram is vett egy túrázásra alkalmas szuper, de dögnehéz fémvázas hátihordozót. Kb kétszer vitte benne a fiamat. Harmadszorra megtanulta egy barátnőmtől a kendővel a hátára kötni, az lett a nyerő.

KisGomba 2008.12.01. 00:06:25

Szerintem Te vagy nem jól használtad ezt a hordozót, vagy egy kenguruhoz hasonlítod. A kenguru teljesen más elven működik, ott tényleg egy kis ponton van alátámasztva a gyerkőc, ebben a hordozóban meg ül. (valójában a kenguru nem túl egészséges módon tartja a babát).
Másrészt tényleg nem kicsi babához találták ezt ki, fél éves kortól ajánlják, ezt a honlapon és a leírásban is olvastam. A vállpánt magassága állítható, tehát nem szükségszerű, hogy fojtogasson.

Mi hosszú hónapok úta használjuk és nagyon elégedettek vagyunk vele, több ismerősnek is van, és ők is nagyon szeretik.
A hordozós fórumon egy teljes topic szól erről a hordozóról, és ott is szinte mindenki elismerően szól róla. Lásd itt: www.mamami.hu/forum/showthread.php?t=387

Szerintem valamit rosszul csináltál. Kérdezd inkább az eladókat meg, barátságos segítőkész emberek, szívesen elmagyarázzák, mit nem csinálsz jól..

T-eszter 2008.12.01. 06:07:38

Kis-gomba köszi a hozzászólást. Én húzogattam mindenhogy a pántokat, de nem akart összejönni. Majd nekifogok/nekifutok mégegyszer. Az eladók segítségét - netes rendelés miatt - nem kérdeztem, de köszi a lelkesedést/lelkesítést, újra megpróbálom

mamanka (törölt) 2009.01.28. 17:30:43

Szia
Sikerült megszeretned azóta? Ha nem én szívesen megvenném.

Mennyiért adnád?

T-eszter 2009.01.28. 21:01:49

Szia Mamacka, nem sikerült megszeretnem, ellenben 8000-ért gondoltam eladni. Azt hiszem a vaterán is ennyiért hirdetem. de most valamiért ott nem tudom megnézni. Egye fene, kicsit alkuképes is vagyok :))

T-eszter 2009.01.31. 09:06:51

tegnap elkelt a vaterán :))

kisvic 2009.08.22. 21:28:52

Mi egy éve használjuk rendületlenül! Ódákat tudok zengeni róla!!! Hozzá teszem, hogy mielőtt ezt beszereztük már gyakorlott hordozó voltam. Voltak más márkájú csatos hordozóim is, írtam is róluk egy összehasonlítást a blogomon. Hogy végül mégis a liliputi csatos mellett döntöttünk, az az ár-érték aránya volt!

A vállpántokat úgy lehet szorosabbra húzni, hogy enyhén előre dőlsz és kb 45 fokos szögben a heveder klasszul állítható a kívánt szorosságra. Derékpánt szintén. Erre is igaz, mint minden másra, hogy gyakorlat teszi a mestert. Lehet, hogy hamar feladtad. Vannak hordozós klubok szerte az országban, ahol ingyen kaphatsz szakszerű segítséget a hordozók használatához.

kisvic.blogspot.com/search/label/Liliputi

Szép napot!


süti beállítások módosítása