Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Beteg a gyermekünk!

2008.11.07. 09:00 - Fel-mary

Címkék: könyv betegség még vállalható bármely korosztály

Így, felkiáltójellel. Igaz, mióta az enyémnek először kellett szívni az orrát, azóta szerintem is csak felkiáltójeles lehet ez a mondat...

A címben bevezett könyvet dr Bogárdi Mihály jegyzi, aki igyekezett ABC-sorrendben minden létező és nem létező gyerekbetegséget, azok tüneteit és lehetséges kezelési módjait (mármint nem amit az orvos, hanem amit a szülő csinálhat) felsorolni.

Nem ajánlom végigolvasni olyan paramamiknak, mint jómagam, mert egy csomó csúnya kór tüneteit fel fogják fedezni csemetéjükön. Azért átlapozni érdemes, mert én speciel életemben nem hallottam mondjuk a kruppról, pedig az egy csúnya és veszélyes betegség, de most már tudom, hogy ha ugatásszerűen köhög a baba, akkor rohanunk az orvoshoz. Aztán azt is megtudtam, hogy előfordulhat, hogy a gyerek "kikakilhatja a beleit", ami nagyon durván hangzik, de Bogárdi doktor szerint nem veszélyes állapot.

Az internet korában talán ilyen könyvre nincs feltétlenül szükség a családban, én valahogy mégis úgy érzem, jó, hogy van egy ilyenem. Bár a tünet alapján nem lehet benne kikeresni a betegséget, mivel a betegségek szerint van csoportosítva, nem a tünet szerint, de azért hasznosan forgatható. Nekem elég régi kiadás van meg (vatera), de amennyire tudom, még kapható.

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr25741013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása