Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

testberichte.de

2008.10.27. 20:00 - T-eszter

Címkék: biztonság úton nem rossz bármely korosztály

Lassan ideje autósülést váltanunk, és ezen a téren talán még nagyobb a tanácstalanság, mint a babakocsik terén. Mert lehetnek vélemények a használhatóságról és komfortról, de ami a legfőbb, a biztonság, na arról kevesen tudnának nyilatkozni a környezetemből. Szerencsére persze. Itt az anyag a fő és a kiképzés, mármint szerintem, de ezt mezei júzerként nem nagyon tudjuk letesztelni. Vagy sokba kerülne :))

Magyarul nem találtam semmi használhatót, de ez a - német nyelvű - oldal szerintem igazán hiteles. A Brendonban megtalálható igen széles választék kb 90%-ról van itt eredmény. Sajnos elég szűkszavú, mert a részletes véleményüket csak térítés ellenében közlik, de a pontozás nekem éppen elég. Az 1-es a legjobb és minél feljebb haladunk annál szegényesebbek a teszteredmények. Német nyelvtudás igazából nem kell, kivéve ha a Meinungen (azaz vélemények) részt is szeretnénk elolvasni.

 

Kereshetünk a jobb felső sarokba írt keresőboxot használva, válogathatunk gyártók szerint, vagy a mindentbele listát állíthatjuk sorba mondjuk eredmények szerint. Az árakat is úgy-ahogy feltünteti az Amzon kínálatát véve alapul, ami nem is rossz viszonyítás.

Ami szavakat érdemes tudni: sehr gut= nagyon jó, gut=jó; befriedigend=elég jó; ausreichend=kielégítő; mangelhaft=szegényes (szabad fordításban)

Én végigmentem a Brendon kínálatán, sajnos igazán jó eredményt csak az igazán drága ülések értek elMég keresem az "igazit", mert a biztonságon nem szeretnék spórolni, de azért ha lehet a gatyám se menjen rá... 

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr46730037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levente, Csanád, Csenge, Vali 2008.10.28. 05:58:52

Megéri a drágább - komfortosabb, könnyen kezelhető - akár a vezető ülésből is (én onnan döntöttem/döntöm el a Römert, mikor látom, hogy lebukik a kis fejecske) dönthető, egyetlen mozdulattal. Na, ez utóbbiért ette a sárga irígység az olcsóbb, márkátlan ülések gazdáit. Mert a biztonságossági fokozatát - ezidáig, és remélem mindvégig - csak a katalógusból ismerjük. De azért a zsúfolt forgalomban mindig megnyugvással nézegetem, hogy védi a fejét, vállát, csípőjét. - és olyan nehéz (a vastag háttámla miatt ), hogy a háta miatt is nyugodt vagyok.
A nagylánynak Concordot vettünk - na, ez már tényleg borsos volt, legalábbis a Brendonban, de rászántuk magunkat, hiszen tényleg sosem tudhjatjuk, mikor lehet baj. A következő héten mentünk volna érte, amikor valahogy elvetődtünk egy Baba-mama börzére (mifelénk ritkaság az ilyesmi). Na, ott meg is vettük a Concordot - jóval olcsóbban. A titok: néhányan ráálltak, hogy használt üléseket szépítenek meg, új huzatot adnak rájuk (sokan vacak minőségűt, erre érdemes odafigyelni), és sokkal kedvezőbben jutsz hozzá a nagy márkákhoz.
Vétel előtt azért nem árt levenni a huzatot (nyárit is varrnak rá, ha kéred), és jól átnézni, milyen a váz, nem sérült-e a hungarocellborítás, stb.
Először ódzkodtam az ötlettől (nem is ezért mentünk), de akkor már három éves volt a Römer, és még a huzata is olyan volt, mintha új lenne (pedig használtuk rendesen!), és semmi hibája nem volt. Ezen felbuzdulva - sokan csak egy gyereknek használják, és az akkor olyan állapotú, mint a miénk, amit újonnan vettünk - vettük meg.
ja, és érdemes olyat venni, ami egy-egy korszakra való, ami hosszabb időszakot ölel át, az vagy nagyon nagy a kicsinek, vagy kicsi a nagyobbnak.
Megnéztük a Soroksári úti Outlet kínálatát is, de ahhoz Pesten kellene laknunk, hogy gyakran kijárhassunk, mert el lehet kapni egy-egy jót, de nincs mindig (mikor mi voltunk, sosem volt...).

bölcsésztanár 2008.11.01. 00:49:12

Tegnap vettem egy Maxi Cosi 9-18 kg ülést a lányomnak 14.000 ft-ért. A babaszoba apróhirdetés oldalán láttam, hogy hozzánk közel árul egy nő régi vázú, új huzatú üléseket. Megnéztem újonnan ezt a típust, 35.000. Én bízom benne.


süti beállítások módosítása