Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Fitt mama magazin

2008.11.22. 14:00 - Fel-mary

Címkék: magazin anya terhesség még vállalható bármely korosztály

Viszonylag ritkán találom meg az újságosomnál ezt a lapot, ami a "a Shape magazin kiadványa azoknak a nôknek, akik fittek és egészségesek szeretnének maradni várandósságuk közben és szülés után is".

Az mondjuk csak egy dolog, hogy engem a "fogyókúrás" és "wellness"-lapoktól kiver a víz. Elismerem, hogy létezik wellness-trend, és vannak sokan (szinglik? nem tudom), akiknek kitölti a napját a kalóriaszámlálás, de én nem ilyen vagyok. Terhesen sem voltam ilyen, és bár aláírom, hogy féltem a kilóktól, és striáktól, és jó lett volna, ha szülés után másnap rámjön a kedvenc farmerom, de az sem tragédia, hogy nem így lett. És valahogy ez a bajom az ilyen tipusú kiadványokkal is - az, hogy örökösen az orrom alá dörgölik, hogy a modern felfogás szerint mennyire keveset törődök önmagammal. Más kérdés, hogy szerintem a gyerekvállalás az életnek az a része, ami nem feltétlenül rólam kell, hogy szóljon, de ha valakinek van energiája a baba mellett még fittnek is lenni, szíve rajta, tőlem...

Ismertem egy anyukát, aki sokat forgatta a fent nevezett lapot, és valóban csúcsszuperül nézett ki terhesen és nem terhesen is. Igaz, hogy saját bevallása szerint ehhez heti minimum 4 alkalom edzőterem kell, amíg a gyerek valaki mással van - elfogadom, neki ez volt a fontos. Nekem meg más.

Mindenesetre a magazin persze nem csak szoptatás alatti fogyókúrákkal van tele, olvashatunk benne - milyen meglepetés - pl. a folsavról, védőoltásokról, jógáról. A mérleg inkább a terhesség felé billen, de babával is találhatsz érdekes írásokat. Kismama-divat természetesen van benne (mégiscsak a wellness része), mint ahogy szakértő válaszol rovat is.

A fentiek tekintetében én a nem különösebben lebilincselő kismama-magazinok közé sorolom, de azért el lehet olvasni.

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr8766967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása