Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Tiny Love Visszapillantó tükör Frog Kick Mirror

2008.10.19. 20:00 - T-eszter

Címkék: játék úton korosztály 9 hónapos korig tiny love

Azt hiszem minden csöppséggel egyedül autókázó anyuka rémálma, hogy a hátraarcos hordozóban nem látja a gyerekét. Az is baj, ha sír (miért sír??) és ha csendben van (a SIDS esetek egy része az autósülésben történik, naná hogy ez jár a fejemben ha nem hallom a szuszogást, pedig mondjuk csak alszik). Szóval agyrém. Innentől lehet kísérletezni. Kis visszapillantó a hátsó szélvédőre, amit baromi nehéz úgy belőni, hogy az első visszapillantóból ne csak a tükröt, de a gyereket is lásd egy hangyaszarvnyi területen. És az elindulás után 5 percel a rázkódástól úgyis elfordul a tükör.

Na ekkor találkoztam Békával. Először aszontam, nem kell ez nekem, drága, minek (kb 4990 Ft és eddig csak a Brendonban láttam)... aztán a fennen vázolt eset után csak beruháztam.

Felhelyezés úgy 4-es alá, mert kicsit komplikált rögzíteni, beállítani, ráadásul ha szabályosan visszahajtva tartjuk a hordozó karját, akkor ki is takarja többé-kevésbé a tükröt. Ezt is megoldottam, beállítottam a tükröt és hajrá. Nem mozdult el, jól láttam belle a gyerek bukóját és jókat röhögtem, mert a tükör biz torzít. Szóval bevált. és innen jönnek az extrák.

Gyerek először csak azt élvezte, hogy ő is lát ezt-azt a tükrön át (érdemes befeködni a helyére, és megnézni úgy a tájat... vicces). A rugdosó rész nem volt szerelem első látásra, egy hosszabb út kellett hozzá, hogy beérjen az élmény. Na de azóta! Ujjong, amikor beteszem az autóba, és szana széjjel rugdossa a cuccot. Ami olyan ügyesen van megszerkesztve, hogy nem csak az erőteljesebb mozdulatokra reagál, hanem már elég finom érintésre is. A plasztik rész mögött csak úgy pörögnek-forognak a halacskák és egyéb vizi-izék.

Úgyhogy béka, imádunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr75718200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levente, Csanád, Csenge, Vali 2008.10.29. 06:16:15

Na, ilyet én is akartam, csak valahogy kinőtték mindig, mire rászántam volna magam - majd a harmadiknak!

cseppel 2009.03.23. 22:08:42

Szerintem, a legjobb találmány. Mi elég sokat mászkálunk és a tudat, hogy mindig látom megnyugtat. Habár , ő még elég pici, de nézegetni ő is szereti. Nálam állandóan a kocsiban van. Így kb. egyszer kellet 10 percet eltöltenem a beállításával és azóta nagyon jól funkciónál. Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki egyedül megy egy kis csöppel. :o)


süti beállítások módosítása