Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Dobozolás

2008.12.17. 09:00 - T-eszter

Címkék: ikea imádjuk korosztály 3 hónapos kortól

Azt hiszem az "Anya taníts engem" című műremek ajánlotta a módszert, a játékok megunását elkerülendő. A módszer egyszerű. A meglevő játékkészletet kell 5 (én 6) dobozba szétszortírozni és minden nap csak egyet elővenni. Nosza. Vettem az IKEÁ-ban különböző színű közepes méretű dobozokat, majd szétszórtam benne a készletünket.

Arra ügyeltem, hogy minden típusból (már amiből több van, pl labda, kiskönyv, kisautó) minden napra jusson egy, illetve a nagy kedvencekből is legyen legalább egy darab minden napra. Fergeteges siker. Először is így előkerültek a középkategóriás játékok is, amik addig a játékosdoboz alján hányódtak, mert anno nem volt zajos sikerük (de most ismét érdekesek) másrészt 6 nap pont elég arra, hogy ismét érdekes legyen... gyakorlatilag akármi, amit addig le se tojt. Nincs játékdömping, ötszáz játék széthányva a szobában, könnyű rendet rakni/tartani. Legalábbis most még.

Reggelente a kis bogár tapsikolva várja, hogy előkerüljön a szekrény mélyéről a napi doboz, majd lelkes felfedezőként veti rá magát és rámolja ki nagy gyönyörűséggel. Ezalatt én meg tudok reggelizni, meg nagyjából összarámolni a tegnap romjaibőól a lakást. Már ezért megéri :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr64794283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

linus1 2008.12.17. 21:34:09

Én is rajongtam az ötletért: én is vettem az IKEÁ-ban dobozokat és rendezgettem.Aztán lettek "kedvenc", sőt, mi több "nagyon kedvenc" játékok (amik egyébként főleg -a szerzőnő által különösen preferált -flakonok, palackok stb.).Ezek valahogy minden nap előkerültek :-) Aztán a dobozok egyre ritkábban cserélődtek, mert kisfiam a nap 90%-ban nem a játékokért, hanem a villanyvezetékekért, papírokért, zacskókért, cipőkért, kapcsolókért, ajtókért stb.rajongott/rajong.Aztán eljött az önállósodás korszaka, és kíváncsiságból nyitogatni kezdte a "másik nap" dobozait.Meguntam, az összes játékot két dobozba öntöttem, és egyszer az egyikből válogathat, másnap a másikból:-)))
Remélem, neked jobban sikerül!!

T-eszter 2008.12.18. 06:43:18

hát eddig jó, de most kezd kinőni a picikori játékokból, így a kedvencek már azok, amik csinálnak is valamit, vagy lehet őket bigyózni. Én nagyon "tudományos" vagyok, minden napra van legalább egy kedvenc a dobozban :)) eddig működik


süti beállítások módosítása