Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Játszószőnyeg

2008.12.07. 09:00 - T-eszter

Címkék: játék fejlesztő imádjuk korosztály 1 éves korig

A mi szőnyegünk egy nullamárka, de jó színes típusú darab. A Soroksári úton vettem egy babadiszkontban (nem a Baby Outlet, hanem vagy egy másik, eldugott, közelebb a városhoz), ott 5000 Ft-ból megúsztam a dolgot. Mert a játszószőnyeg bizony nem olcsó, még a turkálókban sem, de annál praktikusabb. legalábbis nekünk nagyon bevált.

Lehet kapni activity centerrel (ez a flancos elnevezés arra utal, hogy a baba feje fölé lóg mindenféle bizgere, amit pofozgathat), van amin akad fejpárna a babának (minek? úgysem fog csak úgy ott feküdni, kivéve amikor még nem tud mást), van ami zenél, van ami söbbféle anyagból van összevarrva, van ami állati színes és van pasztellszínű. no meg ezek kombinációja persze.

Én azt az elvet vallom, hogy minél "csúnyább" színek tekintetében, annál jobb. Lehet, hogy a pasztellcsoda jobban megy a szoba lágy színeihez, de a gyereknek izgalom kell, forma, anyag és színkavarkád, nomeg kontrasztoko. Így esett a választásunk egy pillangó formájú, nagyon színes, sokanyagos, Activity-s darabra.

Az első hetekben leginkább szigetelőnek volt jó, ha letettem a babát a földre. Persze fellógattam rá én mindent, nézegette is, ahogy kell, úgyhogy az AC is már megérte. Később jött a nyúlkálós, fogdosós időszak, ekkor is jól szolgált, de a fénykorát most éli, amikor már pörög, forog, kúszik mászik a gyerek. Nézegeti, gyűrögeti, üti vágja, rámgatja és élvezi! Nagyon. A lelógókat időnként kicserélem, és néha magát a szőnyeget is elpakolom pár napra, mert akkor újra az újdonság erejével hat rá, amikor előkerül. van rajta kis babatükör - nagy kedvenc, mondanom se kell - felhajthatós csillag, ami alatt napocska bújik és egy új Fícsör, ami nekem is meglepetés volt, amikor véletlenül ráléptem. Mert egy darabja zenél is. Na a gyerek minden este azt próbálja felkutatni, egyelőre sikertelenül. Szerencsére őt ez nem lombozza le.

Nekünk nagyon bejött. Szerintem jó és hasznos ajándék, de párás szemű, poontyukat váró pocakosok is bevállalhatják, mert megéri az árát.

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr92769844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása