Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Bébé Confort visszapillantó tükör

2008.12.03. 09:00 - Fel-mary

Címkék: úton brendon ingyen se kell korosztály újszülött kortól

T-eszterékhez hasonlóan nálunk is felmerült a hátraarc problematikája. Sok olyan utunk volt, amikor a gyerek bömbölt, és egyszerűen nem lehetett megnyugtatni, csak akkor, ha megálltam és kivettem, de azt mondom, ez még mindig a jobbik eset. A rosszabbik az, ha hirtelen néma csönd lesz hátul, és Te nem tudod, hogy a baba alszik-e, apátiába zuhant-e, vagy egyszerűen csak fennakadt a biztonsági övön (gyanítom, ez utóbbi verzió szerencsére fizikailag kivitelezhetetlen, de akkor is).

Ha magad mögé teszed az ülést, ahogy kellene, akkor esélyed sincs hátrafordulni, és rápillantani utódodra, mi mondjuk megszegtük ezt a szabályt, és az anyósülés mögé ültettük a kismanót, így egy-egy piros lámpánál azért tekergethettem a nyakam. Valljuk be, ez nem mindig megoldás.

Így hát úgy döntöttem, szükségem van egy vissza-visszapillantóra, mert egyszerűen muszáj tudnom, mivel csapja el az autózás idejét a kicsim. Elmentünk hát (gyalog) a Brendonba, de mivel sóher vagyok, nem vettem meg az 5000 Ft-os Tiny Love békát, hanem úgy gondoltam, jó lesz nekem az olcsóbb, 1290 Ft-os Bébé Confort sima visszapillantó tükör.

Nagy hiba volt. Ennyi erővel kidobhattam volna az ablakon is a pénzt, kábé ugyanannyira tudnám, mi van a gyerekkel a hátsó ülésen. A probléma ui. ott kezdődött, hogy egyszerűen nem tudtam úgy belőni a tükröt, hogy a gyerek fejét lássam benne. Jó-jó, tudom, ez feltételezne némi geometriai ismereteket és térlátást, ami normál esetben nekem kimagasló nő létemre, de most teljesen cserben hagytak a képességeim. Ez az izé amúgy nem nagyobb, mint egy Trabant-visszapillantó, így még csak azt sem lehet, hogy a méretéből fakadóan véletlenül be tudtam volna lőni. De igazából mindegy is volt, hogy hova lőttem be, mert az első kanyarnál elállítódott, és az első huplinál leesett az üvegről (hiába nyálaztam mindent, ahogy a férjem tanácsolta). Ja, és ahogy leesett, szét is hullott alkotóelemeire (az üveg nem törött el, de azon kívül a darabjaival még most is tele van a hátsó ülés), úgyhogy szerencsére többet nem kellett vele próbálkoznom.

Mivel úgy gondoltam, hogy már nincs is olyan sok vissza a szembefordítós időszakig, így újabb tükröket nem vettem - de a következő babánál erősen megfontoljuk, hogy nem a tükröt, hanem az autót cseréljük le olyanra, aminek elöl ki lehet kapcsolni a légzsákját.

Update, 2009. 02. 12.: az igazsághoz hozzátartozik hogy mostanában jöttünk rá, hogy a napellenzőre csipeszelve a tükörrel viszonylag jól nyomon lehet követni hátul a gyerekülésben randalírozó gyereket. Vagyis arra nem jó, amire vettem (és amire hirdetik), de később már jobban használható, és így az igazi visszapillantót sem kell állítgatni.

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr50780868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T-eszter 2008.12.03. 10:39:23

ki ne dobd! Majd most fogod tudni jól használni, mivel már előrefelé néz a kölyök! :))
Én mondjuk bementem anno egy autósboltba és ott vettem ócsóér' kistükrőt. Ami ugyanúgy nem vált be, mint a drága :) bezzeg a béka, ugyebár :p

Próba-Bébi 2008.12.03. 20:56:14

Mi centire pont úgy jártunk, mint Fel-Mary. nyálazás, nem látás, lepotyogás, szétesés. ha mérgedben nem dobtad ki, akkor pár hónap múlva ez lesz útközben a legtutibb játék. a Kicsi csókolgatja az arcképét, vagy rágja a széleit. persze, ettől nem fogod a kisbabádat jobban látni, de gy ideig legalább garantált, hogy Ő nem unatkozik. .)

Egy apuka 2008.12.03. 21:10:35

Fel-mary, minden autonal ki lehet kapcsolni az elso legzsakot, csak van ahol egyszeruen egy kis rejtett kapcsoloval, van ahol meg a markaszervizben. Ugyanott vissza is tudjak kapcsolni.

T-eszter 2008.12.04. 07:56:24

egy apuka: sajnos tévedsz, a mi Ford Focusunkban sehogysem lehetett kikapcsolni, azaz csak úgy, ha az összes légzsákot kikapcsoltuk. Az meg nem olyan fain :(( De nem is annyira biztonságos előreültetni a gyereket, hiszen az anyósülés a legveszedelmesebb. Mármint ha be vagy kötve. Mert amúgy a hátsóközép a feketerekorder. Tudtommal

bedina 2008.12.09. 12:59:43

Én is vettem egyet hasonló okból. Nem tudom , Nálatok hogy volt, de én kaptam a csomagban opcióként egy csiptetőt, és ezzel a kiegészítővel a jobb első ülés napellenzőjére téve a mai napig vígan ellenőrzöm benne a Csemetét utazás közben. Nem mozdul el, tökéletesen be lehet állítani, mindent látok benne, csak az a baj, amikor belefelejtkezem a gyermekem látványába, és a kereszteződésnél a mögöttem álló türelmetlen autósok dudaszóval értesítenek a lámpaváltásról...

Próba-Bébi 2008.12.10. 07:56:24

ez a csiptető jó ötlet, bár én nem emlékszem, hogy ehhez a fajtához kaptunk-e vagy sem.

Fel-mary 2009.02.12. 15:03:11

update: az igazsághoz hozzátartozik hogy mostanában jöttünk rá, hogy a napellenzőre csipeszelve a tükörrel viszonylag jól nyomon lehet követni hátul a gyerekülésben randalírozó gyereket. Vagyis arra nem jó, amire vettem (és amire hirdetik), de később már jobban használható, és így az igazi visszapillantót sem kell állítgatni


süti beállítások módosítása