Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Az a 9 hónap

2008.11.24. 09:00 - Fel-mary

Címkék: könyv anya terhesség még vállalható

Heidi Murkoff, Arlene Eisenberg, Sandee Hathaway szerzők jegyzik "Amerika első számú" terheskönyvét. Jó vaskos darab, valószínűleg azért, mert tényleg minden létező információt hordoz, amit a terhességgel -egy amerikai- kismamának tudnia kell. Hónapról hónapra nyomon követi a baba-mama testi és lelki fejlődését, az esetleges tüneteket is, sőt, még személyes sztorikkal is feldobja az amúgy kicsit általános iskolás bioszkönyv tartalmát. Azt is megtudhatod belőle, hogy egy amerikai anyukának mikor milyen vizsgálatokra kell mennie - ami baromi hasznos információ, de szerencsére a szerkesztők voltak annyira figyelmesek, és tűzdelték magyar specifikus dolgokkal is az útmutatásokat.

Nem állítom, hogy többet tud, mint egy másik várandós könyv. Én mondjuk majdnem az összes létezőt megvettem, és kiolvastam (jó, volt amit a könyvtárból), és szerintem egy kaptafára készül az összes. De egyet mindenképpen érdemes beszerezni, akár ez is lehet az, ha van rá felesleges 4-5ezer Ft-unk.

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr44766977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bölcsésztanár 2008.11.24. 14:46:20

Hát, én is olvastam, aztán odaadtam egy olyan várandós barátnőmnek, aki soha semmilyen kölcsönbeadott könyvet nem adott még vissza.


süti beállítások módosítása