Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Igazi pólya

2008.11.21. 09:00 - Fel-mary

Címkék: csak ha nincs más korosztály újszülött kortól

Én feleslegesnek tartottam, de a nagymamám esküdözött rá. Aztán anyukám akkor vett egyet, amikor a törpemanó kisasszonyt 2700 grammal hazahoztuk, és olyan, de olyan iciripiciri volt, és úgy féltem, hogy megfázik - no, akkor anyuék elszaladtak a Kenguruba, és megvették az igazi, felhajtós-kötözős pólyát (egyébként méregdrágán).

Aztán rátettem a gyereket - aki azon nyomban elaludt, no nem a pólya érdeme volt ez, hanem a koraszülöttségé és az enyhe sárgaságé - aztán belecsomagoltam (gyerek még mindig durmol). Édesen nézett ki, és így biztos voltam benne, hogy nem fog így fázni. Még felemelni is könnyebb volt így, mert nem nyeklett semerre.

Egészen addig tartott az idill, amíg öntudatra nem ébredt a kismanó, vagyis kábé másnap - ugyanis már egyáltalán nem hagyta magát belekötözni, arról nem is beszélve, hogy hivatalosan a kezeit is be kellett volna szorítani a pólyába, de erről csak egy nagy ordítás volt a véleménye. Úgyhogy a pólyát egyszer használtam, amúgy teljesen felesleges babaholmi, szerintem.

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr50767191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bölcsésztanár 2008.11.21. 12:09:24

Nekünk se volt, pedig szerettem volna, mert olyan szép, meg hagyomány meg minden... Végül én is feleslegesnek tartottam és drágának. Szerencsére mindkét gyerekem elég stramm volt.
Volt viszont igazi fonott mózeskosarunk, azt 3 hónapig használtuk és nagyon édes volt benne a kismanó.


süti beállítások módosítása