Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Baba magazin

2008.11.19. 14:00 - Fel-mary

Címkék: szórakozás magazin terhesség brendon csak ha nincs más bármely korosztály

Amíg a Kismama magazint a védőnők szövetsége, ha van ilyen, propagálja, addig a Baba magazint, az előbbi konkurensét a Brendon babaáruház. Nekem eddig minden vásárlásnál megkérdezték, hogy akarok-e előfizetni rá, de még sosem akartam. Ennek ellenére, amikor kiolvastam a Kismamát, ráfanyalodok, hogy vegyek egy Baba magazint, általában e döntésemben segít, hogy mindig van hozzá csomagolva valami ajándék, a novemberi számhoz pl. egy pelus.

A címlapon lévő "Brendon kupon 157693756423 Ft értékben"-nek már rég nem dőlök be, az ugyanis csak akkor érvényes, ha ezmegazmegamaz feltételek teljesülnek, de az extra ajándékoknak azért szoktam örülni.

A lap és a Brendon között amúgy nagyon szoros lehet az együttműködés, ui. első blikkre a magazin inkább tűnik egy Brendon katalógusnak, mint kismama folyóiratnak. Pedig az, bár szegényesebb kivitelben, mint az általam már olyan sokat dícsért konkurenciája. Eleve minden cikk maximum 2 oldal, és az is valami olyan selejtes tördelésben, hogy szórólaphoz hasonlít leginkább. A cikkek nagy része pedig burkolt vagy nem titkolt PR, amitől amúgy is a hideg ráz. Persze, itt is van babanapló, és orvos válaszol, de például az orvosok email vagy egyéb címét sehonnan sem tudtam kideríteni. A lap korántsem olyan fanatikusan szoptatás-hordoszás párti, mint a Kismama, ami nem lenne hátrány, ha nem lenne olyan reklámízű az egész.

Tematikáját tekintve itt is van babás ill. terheses-szüléses rész. Egyébként azt is észrevettem, hogy szezonálisan minden kiadvány hasonló témákat boncolgat, a novemberi sláger pl. a folsav-témakör, minden magazin ezt boncolgatja. Biztos szezonja van a borsónak, vagy mi.

Szóval mindent összevetve nekem a "csak ha nincs más"-kategóriába esik a kiadvány, kivéve, ha valami szuper kis cuccot csomagolnak mellé - hiába, megvesztegethető vagyok!

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr75766965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levente, Csanád, Csenge, Vali 2008.11.20. 03:30:14

Persze, ez az ő újságjuk. Maguk nyilatkozták, mikor a katalógusról érdeklődtünk (anno, mert azóta ismét van), hogy már nincs rá szükség, mert az újságunkban minden megjelenik...
"szuper kis cucc": egy pelenka?!

T-eszter 2008.11.20. 05:50:49

Hát én kaptam belőle egy példányt, de szerintem elég gyengus. Olyan Kismama utánérzet gyatrán megírt cikkekkel. Mondjuk én a Kismamáért sem rajongok túlzottan, de lehet ez csak azért van, mert amikor terhes voltam, akkor engem még messze nem érdekelt a fogzás, vagy a hozzátáplálás, a bölcsiről nem is szólva. Most meg a terhességgel kapcsolatos dolgok nem érdekelnek annyira. Lehet ha majd a 2 év körüli gyerek mellett szülök, akkor már jobb lesz, mert nem csak az újság negyede lesz izgi számomra.
Fel-mary, ha ezt olvasod reggel, hozhatnál nekem pár magazint kölcsönbe :)))

marineva77 2008.11.20. 07:55:02

Sztem és elég gyengécske, mind2 újság, én személy szerint jobban szeretem az Anyák lapját..

bölcsésztanár 2008.11.20. 14:45:55

Anyák lapja:
az régen jó volt, és a Családi magazin vagy mi a címe is, de nekem úgy tűnt, mikor legutóbb kaptam, hogy az Anyák lapja ugyanaz, mint a Baba magazin. Még talán a fotók is ugyanúgy ismétlődnek három havonként.
Egyébként ha hó vége felé megyek az újságoshoz, van, amelyik kérés nélkül adja a Kismamát és a Praktikát. :))

Fel-mary 2008.11.20. 15:49:51

Az Anyák lapja a Baba magazin "terhesített" változata, de lényegében uaz, csak több benne a pocakos dolog.
T-eszti: későn olvastam :-) de gondolom, rájöttél.


süti beállítások módosítása