Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Bogyó és Babóca naptár

2008.11.06. 14:00 - Próba-Bébi

Címkék: játék imádjuk korosztály 2 éves kortól

Tudom, hogy már írtam Bartos Erika könyveiről, de nem tudom megállni, hogy ne méltassak egy Általa készített falinaptárt. Egyrészt azért, mert mindig is ilyen jó ötleteket szerettem volna megvalósítani (persze, sosem késő, van még könyvötletem :)), másrészt pedig tényleg annyira klassz. Vendégségben voltunk családosan, és amikor hazafelé puszizkodtunk, a házigazdánk felesége megkérdezte, a Kisebbikre mutatva, hogy Ő is így szereti Tipitopit? Én persze zavartan adtam vissza a plüssfigurát, amit a Kisebbik a vendégeinktől orozott el, de bevallom annyira szorította magához, észre sem vettem, hogy szabadrablás történt. Tipitopi otthagy, kocsiban vigasztalás indul hazáig.

Mivel a 15 hónapos addig nem mutatta jelét, hogy bármilyen, otthon fellelhető plüssállathoz szorosabb érzelmek fűznék, ezért elmentem a Lövőház utcai Kispagony könyvesboltba, hogy tovább gyarapítsam a kis gesztenyebaba tulajdonosainak a számát. Gesztenyebaba hiánycikk volt, cserébe viszont a fent említett naptárat kaptam ajándékba. Gondoltam is, milyen rendesek ebben a boltban, eddig is szerettem idejárni, na de ezután, győzzenek kitessékelni majd! Itthon kiderült, hogy a naptár rendhagyó, ugyanis nem 1 évet ölel át, hanem 15 hónapot. De mivel év végéig volt még 4 hónap, ez semmit sem vett el az örömömből. Az ötlet, mint a legjobbak mindig, rémesen egyszerű. Minden hónap színező is egyben. Vagyis az adott hónapnak-évszaknak megfelelő (október: falevelek, november: kiskesztyűk), kifesthető kis rajz jelképez minden egyes napot, így mire a gyermekünk minden rajzot kiszínez, eljön a hónap vége. Fantáziadús szülők a naptáron lévő képek alapján meséket is fabrikálhatnak. Sajnáltam kicsit, hogy a piros betűs ünnepek közül csak a karácsony van bejelölve, de gyerekszemmel a naptár ugyanolyan értékes így is. A honlapon egyébként találtam még verseket, mondókákat, színezőt. Profi munka, melengeti a szívemet.

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr69747872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása