Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Anita hastartó öv

2008.10.30. 14:00 - Fel-mary

Címkék: anya terhesség nem rossz

Terhesként nekem óriási hasam volt (hehe, amúgy nem ám, hehe), ami úgy a hatodik hónaptól marha nehéznek is bizonyult. Mindemellett féltem a striáktól, mint a tűztől, mert abba már ugyan rég beletörődtem, hogy laposhasam sosem lesz, de a csíkosat azért szerettem volna elkerülni. Kentem hát mindenféle trutyival, végül is több-kevesebb sikerrel, ui. a hasamon striák tényleg nem lettek (ami az orvosom szerint adottság kérdése, nem a striáké), ellenben a csípőmön és az oldalamon igen - vélhetően azért, mert a teher az oldaltájékon húzta le a bőrömet (vagy a hízás? eh, inkább az előbbi).

No, de ha csak a praktikusságot nézzük, a legnagyobb bajom az volt, hogy tényleg baromira fájt a derekam. Ezért amellett, hogy hátizom-specifikus kismama-jóga gyakorlatokat végeztem sokat, beszereztem egy hastartó övet, Anita márkájút a Brendonban, 7490 Ft-ért. Igen, baromi drágának találtam, viszont úgy a hetedik hónap végéig tényleg nagyon hasznosnak bizonyult a cucc, ui. a nagy terhet levette a derekamról, és alulról támasztotta a poronytot, és mivel hideg tél volt akkoriban, hasmelegítőnek sem volt utolsó. (Talán ezért lett a babám inkább nyár-párti?). A poló alatt láthatatlan, a hasat fedő része pedig rugalmas anyagból készült, így elvileg az olyan óriási hasakat is elfedi, mint amilyen az enyém volt. Arra viszont vigyázni kell, hogy különböző méretekben kapható, ezért mindenképpen érdemes felpróbálni vásárlás előtt.

Azért persze ne legyenek illúzióink: a 8-9. hónapban már hiába öveztem be magam még akkor is, ha csak pisilni keltem fel az ágyból - az már nem sokat segített, így a végére extradurva hátfájásom volt, na meg szélesedtek azok a fránya striák is csípőtájt - nem, még mindig nem a hízástól.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr9729458

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: c bootcamp london 2019.01.24. 14:41:44

Trükkös árubemutatók, avagy hogyan szedik rá az időseket! - trükkös árubemutatók

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levente, Csanád, Csenge, Vali 2008.11.01. 06:30:35

Én jobban ki tudtam használni (nekem is jó nagy hasam volt mindegyiknél) - a magzatvíz is ebben folyt el. Nagyon szerettem, mert kedvenc kikapcsolódásunk volt annak idején, mikor a naygot vártuk, hogy munka után elsétálunk a Dunához, barangolunk egy kicsit, és vissza. Ez jó néhány km-t jelentett, és úgy a hatodik hónap felé már nehezen bírtam. De a pocaktartóval (mi már csak így hívtuk) visszakaptam a túrakészségemet! És olyan jó volt, minden nap hosszú séták, elmélkedések, izgatott várakozás, szép táj.... Hmmm, elhatároztuk, hogy az összes gyerekünket így várjuk majd, dehát ugye, így csak az elsőt lehet. A két és fél évessel inkább nem vágtunk neki minden nap...
Szóval, ami nem tetszett: (az enyém L-es méretű volt, és kitartott végig - pedig tényleg nagy volt a pocak! ebből is látszik, hogy nincs két egyforma baba, és pocak sem!), az üzletben a magam kútfőjére hagyatkozva kellett vásárolnom. pedig elmentem én a Kékgolyó utcáig, a márkaboltba, mert ugye első gyereknek mindent... És ott vettem kismama melltartót. Az eladók gyakorlatilag nálam is tanácstalanabbak voltak, hogy vajopn mekkorát érdemes vinni, átlagosan mekkorával kell majd nagyobb, stb. Semmilyen használható tanáccsal nem tudtak szolgálni. Ugyanezt tapasztaltam a pocaktartóval, amit a (akkor még) Maternában vettem. A szoptatós párnáról nem is szólva. Arról ki is derült, hogy nem is jó az olyan, mint amit megvettem. Polisztirol golyócskás, és úgy csörög, hogy a legmélyebb álmodból is felébrednél, hát még a csöpp, aki álombaszopizná végre magát... Nem beszélve arról, hogy olyan kevés benne a töltet, hogy nem is tart semmit. De később szeretett vele játszani.... Én pedig rájöttem, hogy nem is kell nekem párna a szoptatáshoz. Tényleg, erről (szopis párnáról) nem írtok?

Fel-mary 2008.11.01. 08:26:28

Lesz szopipárna is nemsokára... :-)
Az Anitáról volt egy posztom nemrég, nekem nagyon jók voltak a tapasztalataim, bár lehet, hogy csak jó eladót fogtam ki.
proba-babak.blog.hu/2008/10/17/ha_nagyban_jatszol


süti beállítások módosítása