Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Kismama jóga - az utolsó alkalom az egyedüllétre

2008.10.27. 14:00 - Fel-mary

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy bár nem voltam egy nagy jógás, de azért tudtam mi az a napüdvözlet, mielőtt terhes lettem. A babavárás viszont épp az az időszak, amikor az ember kicsit amúgy is befelé fordul, és ehhez segítséget nyújthat a jóga - annak is a kismama változata. Tudniilik, "hagyományos" jógát nem is nagyon szabad művelni a terhesség alatt.

Budapest bővelkedik jóga-centrumokkal, és általában mindenhol van kismama-jóga is, szerintem vidéken is meg lehet találni a lehetőségeket. Én a Károly krt-ra jártam a Sattva Központba - a honlapjuk elég béna, de a hely szerintem szuper.

Egy-egy foglalkozáson általában nem voltunk többen 5-6-nál, így elég családias volt a hangulat, és nemcsak jógáztunk, hanem beszélgettünk is. Az egész hely szellemisége segít a befelé fordulásban és a babára hangolódásban. Már a 14. héttől jártam, sajnos nem végig, mert időközben kinyílt a méhszáj (állítólag nem a jóga miatt). Relaxációval kezdtünk és fejeztük be, közben pedig olyan gyakorlatokat végeztünk, amelyek célzottan a terhesség és szülés alatt igénybevett területekre koncentráltak, mint pl. hát, csípő és gáttájék. A kedvenc részem persze a gyakorlatok utáni relaxáció volt, amikor megszólítottuk a magzatot is. Jó, ez kicsit vadul hangzik, de ott, abban a miliőben szerintem abszolut lehetséges volt. Igaz, nekem a gyerek azt mondta, hogy fiú - közben kiderült, hogy lány.

A jógaközpontban egyébként rendszeresen tartott egy dúla fogadóórát, volt hordozókendő tanfolyam, illetve baba-mama-jóga-egészség irodalom is. Később baba-mama jógára is lehetett hordani a porontyot, szóval a babavárás, szülés és babázás teljes spektrumát igyekezett jógával feltölteni a hely.

Negatívumként azt emelném ki, hogy az öltöző sz*r, nincs elég hely, nincsenek szekrények, de ez nem csoda, mert a stúdiót egy lakásból alakították ki.

Sajnos ilyen helyekre csak elsőbabásként tudsz majd elmenni, úgyhogy használd ki ezt az időszakot!

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr84724784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása