Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Babaszobák, első rész

2008.10.15. 00:08 - T-eszter

Címkék: ikea még vállalható

Nem tudom, hogy készült-e már bárhol ilyen lista, mindenesetre jó lenne egy, ami alapján tudhatja az ember, hogy mire számítson. Babaszoba ügyileg, mármint. Ugyanis a plázákat leszámítva sehol máshol nem lehet magában biztos az ember. A Legtöbb helyen még rokiretyó sincs, ahova nyugodt szívvel bemehetne az ember és nem azért reszketne a térde, hogy amíg ürítkezik, az ajtó elől lenyúlják a gyerekét. Én ideírom a tapasztalataimat:

IKEA Örs vezér tere:
Kellően tágas, van minden rendesen, halkan szól benne a zene, kényelmes a fotel, képek vannak a falon és zárható belülről. Egy csak a baj, hogy a szomszédos WC szagmintái át-átjutnak a szellőzőn. Ez nem túl guszti. Viszont kapsz pelust is, ha szűkölködnél. Plusz egy pont, hogy mellette van a rokiretyó, így ha az éppen nem foglalt, akkor anyuci is tud pisilni. Másképpen agyrém egy ilyen pisi-projekt...

IKEA Budaörs:

Hát láttuk, kipróbáltuk, klassz volt, köszönjük. Azt hiszem itthon nem fogunk ennél jobbat találni. Ha a másik IKEA-szobára 5*-t adtam, akkor ez 6-ost érdemel. Nemcsak, hogy minden megvan benne, ami kell, de több is. Tágas (kb 10 nm), van kisasztal és székek rajztáblával a nagyobb gyerekeknek. Kanapé, hogy ne csak anyuci ülhessen le, hanem az is, aki vele van. Hangulatvilágítás... szóval döbb-döbb-döbb. Ki volt téve a falra (gondolom) Nyugat-Európából ideszármazott szokás szerint egy tároló, amiben kellett volna legyen sebtapasz, zsebkendők, pelenkák stb. Ez üres volt. Negatívum, hogy az emeleten ellenben csak pelenkázó van, szoptatni így csak lent (vagyis egyetlen helyiségben) lehet. Mondjuk ott én az étterem egy eldugott sarkát is használtam már erre.

 

Aréna Plaza:
Ahhoz képest, hogy vadiúj... durván és felerősítve hallatszik át a WC-ből a kézmosógép. a pelenkázón még csak egy szivacs sincs, az ajtót kilincsre se lehetett bezárni. tágas, kísérő is befér, szék elfogadható

Brendon, Budaörs:
5*, minden van, ami kell. Tágas hely, kellemes szoba. A szopihely egy paravánnal leválasztva. Igaz még nem teszteltem, csak a terhesség alatt néztem meg, de ránézésre nagyon jónak tűnt

Brendon, Váci út:
2, előző után pofár esés. Nincs szoptetóhely, és a pelenkázólap is úgy van elhelyezve, hogy szinte látszik, utólag aplikálták be a helyiségbe. Ráadásul nagyon büdös volt a klotyi, a szemetes nem éppen kézreeső

Campona:
4, hiszen minden van benne, ami kell. Kicsit szűkös a hely, a szék sem túl kényelmes, ráadásul a nagyobb babák már a buksijukat is bevernék szoptatás közben. Ha van veled valaki, akkor ő már nem nagyon fér be és az ajtót nem tudtam belülről bezárni

Kika, Budaörs:
IKEA hangulatú, kényelmes szopifotellel (mondjuk ezt em lehet lestoppolni, ami azért nem olyan frankó), teljesen ok pelenkázóval. Annyi a hibája, hogy nincs ajtaja, csak egy függöny választja el a vásárlótértől, amit nem lehet olyan tökéletesen behúzni, hogy egy résen ne lehetne belátni, továbbá rettentően eldugott, csak kérdezősködés után találtam meg, és még így is elmentem mellette elsőre.

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr98714259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csilla · http://nincs.info 2008.10.25. 21:22:38

Szia!

A budaörsi Kikában hol van a szoptatóshely? Én két évig dolgoztam ott szülés előtt és máig nem tudom, merre lehet...:)))

T-eszter 2008.10.26. 09:18:06

he-he, na akkor tényleg jól eldugták :)) úgy rémlik valahol a berendezett babaszobák környékén volt (nem emlékszem pontosan, mert rohantam az ordító gyerekkel), azért is volt nehéz megtalálni. Pedig kétszer is útbaigazítottak. Babaosztályos infópulttal ha szemben állsz, jobbra elmész, át valami bébijátékos polcok között és egyből balra függönnyel (!) leválasztva közvetlenül az első babaszoba előtt

bölcsésztanár 2008.10.26. 20:52:05

Jók ezek, de én azt tapasztaltam, hogy ahol pelenkázó van, ugye, ott babakaka is van a szemetesben. Én eddig főleg az Örsön az Ikeában próbálkoztam, de szerintem naponta egyszer ürítik, úgyhogy peluscsere után húztam ki egy sarokban levő padra szoptatni, nem volt gyomrom a szopiszobához.

Egyébként az újonnan nyílt Tecsókban elég jók még a szopiszobák.


süti beállítások módosítása