Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Promod: a legtutibb kismama-divat

2008.11.28. 14:00 - Fel-mary

Címkék: terhesség ruha shopping nem rossz

Azért a legtutibb, mert tulajdonképpen nem is kismama...

Van a Mango, Zara, Promod, H&M és C&A, és a ruháim 90%-a innen kerül a szekrényembe. A maradék 10% a turkáló, ami volt régebben 20 is, csak aztán a szuper angol cuccok helyett megjelentek a németek... na mindegy.

Épp aznap, amikor kettőt csíkoztam, vettem egy nadrágot a fent nevezett boltok egyikében (a csík előtt), és elgondolkodtam, hogy vajon honnan fogok én ruházkodni, ha nagyobb lesz a hasam? Mert ugye dolgozom, ahol elvárják, hogy ne kertésznaciban és klumpában jelenjek meg minden nap, és amúgy is, elsőterhesként szerettem volna csinos kismama lenni.

A Brendonban néztem: szerintem ízléstelen és rohadt drága dolgokat árulnak ott. A Kenguruban Espirit van, ami szuper lenne, de aranyért mérik kilóját, úgyhogy erről is letettem. Az ún. kismama-boltok, mint pl. a 2in1 pedig szintén horror összegeket követel a pocakosoktól egy olyan pólóért, ami bővülő szabású, mert ráfogják, hogy kismama...

Jó, nyilván egy-két nadrágra szükség van, bár a bandázs megoldás egy darabig (nekem is volt, C&A-s, nem Brendonos), de azért valljuk be, kényelmesebb a hagyományos pocakrahúzós fazon. Persze, a szerencsésebbek és kreatívabbak megvarrhatják ezt eská egy régebbi nadrágból és egy nyúlós pólóból, nekem vagy 3 kismama-nacim készült így.

Na de a felsőrész? Ugyan mitől lesz kismama-póló egy kismama-póló? Manapság már nem kell zsákba húzni a hasunkat, és eldugni, mintha szégyen lenne, hogy "felcsináltak", sőt, büszkélkedhetünk vele, és a szomszéd irodában dolgozó Irénke orra alá dörgölhetjük, hogy látod-látod, nem kövér vagyok, hanem terhes! Jogunk van a csini felsőkhöz is.

Eme eszmefuttatás után úgy döntöttem tehát, hogy nem vagyok hajlandó úgymond kismama-felsőket vásárolni (horror áron), hanem a fent nevezett 5 boltban fogok továbbra is shoppingolni. Nos, igaz, a Zarában és a C&A-ban van külön kismama-részleg is, de a Zarában elég borsos áron, a C&A pedig nekem nem tetszett, úgyhogy maradt a nagy kedvencem, a Promod.

Igen, korábban is a kedvencem volt, mert voltak normális méretű cuccaik, elérhető áron. Igaz, hogy nálunk a cégnél szinte egyenruhának számítottak a szerkóik, de ezen már nem akadok fenn. Szerencsém is volt, mert abban a szezonban a mell allatt bővülő fazon volt a nagy divat, ami jéééé, épp olyan, mint a tizenötezres kismama-felsők, és mindemellett még trendi is, sőt, ámíthatom magam azzal, hogy majd nem terhesen is fel tudom venni (no persze, csak tudnám, hova). Úgyhogy én baromira bevásároltam náluk pocakosan, ami nem tudom, jó hírverés-e nekik, de én nagyon élveztem. Az őszi időre való tekintettel még kabátot is tudtam venni ott, egy cuki kis A-vonalút, amit mostanában újra felvettem, de mivel úgy nézek ki benne, mintha terhes lennék, ezért inkább visszatömködtem a "Kismama-ruhák" felíratú zsákba.

Amit amúgy nagyon imádok a Promodban (kismamaságtól függetlenül), hogy az eladók nagyon készségesek. A ruhahalmot a kezedből kiveszik, a próbafülkénél elhelyezik, és ha méretet kérsz, zokszó nélkül hozzák. Ha 10 dologból csak kettőt (vagy egyet se) veszel meg, nem kell mindet visszaakasztgatnod a helyére, az eladók azt is elintézik. Plusz segítenek kiegészítőt választani a megvásárolt cucchoz, bár ezzel a lehetőséggel még sosem éltem, lévén, hogy a kiegészítőik szerintem nem olyan jók, cserébe viszont drágák.

Egy valami nem sikerült nekem ott (máshol sem) a terhességem alatt: mivel volt szerencsém télen óriásira dagadni has és mellügyileg, egyszerűen nem találtam magamra télikabátot (már az A-vonalú sem volt jó). És ekkor csillant fel bennem az isteni szikra: a kismama-télikabát egy betömetlen piaci rés, amelyet szerény személyem hivatott bedugaszolni majd egyszer. Ha eljön az ideje. Mondjuk, ha véget ér a válság.

Ti hogyan hidaltátok át ezt a niche-helyzetet?

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr89774530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JanCsi 2008.11.28. 19:07:03

Van kismama kabát jópár boltban, csodákozom, h Te nem találkoztál velük.
Ruhaügyileg nekem a Mammystic jött be!

www.kismamaruha.hu

Próba-Bébi 2008.12.01. 11:16:04

Én a régi télikabátomat már nem tudtam összegombolni az utolsó hónapban (januárban szültem), de övvel összekötöttem, az elég volt, mert kirándulni már úgysem indultam el. :) Barátnőm viszont poncsót viselt. Kényelmes, később is hordható. Ő speciel magának készítette (vastag polár anyagból kiszabta és a nyakrészre kötött egy passzés "garbót).


süti beállítások módosítása