Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Magma az egész családnak

2008.10.29. 14:00 - Fel-mary

Címkék: shopping nem rossz bármely korosztály

Kövezzetek meg, de én szeretek vásárolni. Nem vagyok ugyan függő, de olyan jó érzés hazatérni egy-egy új cuccal, felpróbálni, megmutatni a férjemnek (aki -miután megtudta az árát- rendszerint elküld a fenébe). Viszont mindig lenézően tekintettem azokra az anyákra, akik az ordító gyerekkel a babakocsiban cipeltek be a próbafülkébe 15 db ruhát a Promod-ban, mert nem igaz, hogy a gyerek ezt élvezi. Ezért én még terhesként elhatároztam, hogy nem plázázom babával.

Aztán persze nagyon gyorsan kiderült, hogy ha én nem viszem a babát, akkor az azt jelenti, hogy én sem megyek - ami mondjuk így első hallásra nem olyan nagy tragédia, de azért valljuk be - három hónap bolt-védőnő-park séták után az ember alig várja már, hogy neonfényeket, kirakatokat, karcsú, jólöltözött embereket és egy csomó olyan cuccot lásson, amibe még évekig (de lehet, hogy soha többet) nem fér bele.

Ettől még gáz a gyerekkel shoppingolni menni - kivéve persze, ha a gyereknek veszel valamit. És ha már úgyis ott vagy, kösd össze a kellemest a hasznossal - vegyél magadnak is pár dolgot! Feltéve, ha van ilyen bolt, mármint ahol mindenkinek van kedvére való - és az nem a Tesco.

Hanem a Magma, a Ferihegyi Market Centralban. Horvát tulajdonú cég, és először nem értettem a koncepciót, ui. van itt lakberendéz, sport és felnőtt ruházat, gyerek és bébi-ruházat és játékrészleg - minek ennyi minden egy helyre. Aztán amikor a fent vázolt életszakaszba jutottam, rájöttem a dolog lényegére.

De menjünk szép sorjában: a lakberendezési tárgyaik szerintem gyönyörűek és egyáltalán nem drágák. Persze bútort azért nem vettünk itt, de a kiegészítők szuperek és a részleg gyönyörűen van berendezve - ami sajnos nem mondható el az áruház többi részéről.

Ezután a felnőtt ruha és sport részleg következik, ahol vannak sajátmárkás, de elég trendi cuccaik (North Spirit, Coconut, Urban Republic), márkás holmik, mint pl. Espirit, Helly Hansen, Adidas, Nike, Puma, és ugyanez cipőkben. Sportosztályuk szerintem elég zsúfolt, kicsit olyan benyomást kelt, mintha minden be akartak volna tenni egy helyre.

A gyerekruhák tekintetében nagyon széles a kínálat, szintén vannak sajátmárkás és márkás cuccok is, szerintem nagyon szépek és elég olcsók. Babaruciból már nincs olyan sokféle, Coconut, Disney és Espirit, és nem árt vigyázni a méretekkel, ui. az 50/56-os body a 68-as gyerekemre volt jó, míg a 68-as szerintem koraszülöttként kicsi lett volna rá. Néhány poló nyaka nem elég széles, így csak a gyerek fülének levágásával lehetne a fejét betuszkolni, de ha ilyet tapasztalunk, akkor az eladók nagyon készségesen kicserélik az adott árut.

A bébirészlegen árulnak még mindent, amire egy babásnak szüksége lehet, pl. babakocsit, kiságyat, pelenkázót, járókát, stb. Úgy figyeltem meg, hogy mindenből van olcsó és drága, de szerintem még így is minden jobb árban van, mint a Brendonban vagy a Kenguruban, sőt, nagyon durva akciót fogtam ki egyszer, a Graco Vivo babakocsi 35ezerbe került (szerencsére addigra már rég túl voltunk a babakocsivásárláson). Választék sajnos elég szegényes, itt is érvényesül a "sokat akar a szarka..." esete.

A játékrészlegen el van különítve a fiú és lányjáték, mi edig mindig megtaláltuk, amit akartunk, szóval nem panaszkodhatunk. És ami a nonpluszultra, az a játszótér és a "Macitömés". Az előbbi egy akadálypálya szerűség, ahol a csemeténk garázdálkodhat, amíg anyamegapa szórja a pénzt, a második pedig szeritnem a játékbolttörténelem legnagyobb találmánya. Arról van szó ugyanis, hogy  a gyerek kiválaszt egy macit, amit vattával plüss-puhaságúra tömnek. Ez Xezer Ft, nem emlékszem pontosan, de nem olyan sok. Aztán a gyerek kb. ugyanennyiért választhat a macinak ruhát (ki vinné haza meztelenül). Én személy szerint hallottam egy kisfiút, aki még esőkabátot is kisírt a macinak, mert kint éppen esett - a nagymama legnagyobb örömére. Aztán a macinak személyit lehet csináltatni, meg egyéb cuccal el lehet látni, persze plusz pénzért. A végén egy kis plüss sz*rért otthagyhatunk akár ötezer Ft-ot is.

Szóval a bolt elég korrekt, az áraik is jók, a cuccaik sem rosszak. Negatívumként azért kiemelném, hogy baba-mama szobáról mégcsak nem is hallottak, így marad az öltöző, ami viszont zsúfolt és koszos, úgyhogy ez egyáltalán nem nagy élmény. Az eladók viszont segítőkészek, már ha találsz valakit, mert azért nem rohangálnak ezren a polcok között.

Magma tudomásom szerint csak a Ferihegyen van, de bébi és gyerekrészlegük (Turbo Kölyök) van a Duna Plázában és a Savoyában is. A Savoyában amúgy a lakberendezést is megtalálhatod, ha csak ezért nincs kedved kitiplizni Ferihegyre.

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr92725950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása