Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Fisher Price pihenőszék

2008.10.29. 20:00 - T-eszter

Címkék: fisher price

Családi nevén seggrezgető szék (bocsi), ugyanis alul az elemmel működtetett rezgetőfunkciója 1 gombnyomással ki és bekapcsolható. Ez volt az első vaterázásom (15.000,- Ft). Megjött, összeraktam, elemnemvolt ezért vettem, majd kipróbál. Poronty úgy 3 hónapos lehetett.

Hát so-so. Hiába mondják engem nem győzött meg arról, hogy kellően fekszik benne a kölök. Hintázni hintázott és remek lábtechznikát fejlesztettem ki arra, hogyan is lehet laptopos internetezés közben lépegetősen ringatni a szerkezetet és persze benne a gyereket. (Kis Mariska... fél lábával ringatjaja...). De azért használtuk, nem volt rossz.

Még a Szex és New Yorkban is láttam ez (vagyis hasonló) széket - de ekkor már megvolt, nem ennek dőltem be - amikor Miranda egyfolytában ordító kölykéhez kap kölcsön egy ilyesmit nyugtató célzattal. Hát a mi fiunk fittyet hányt a rezgetésre, max elkerekedett egyszer a szeme, de aztán többé semmi hatás. Persze amúgy sem az az idegbeteg fajta, úgyhogy a további nyugtatása már félkómás állapotot idézne elő, de néha jó lett volna tudni, hogy ha ebbe plántálom és szerkentyűt bekapcsolom, akkor alvás lesz. Nem lett :))

A vendéggyerekek egytől egyig imádják, le is nyugszanak benne ideig óráig, így ezzel a funkcióval valószínűleg nincsen semmi baj.

Bővebben a székről:
Rá lehet aplikálni lelógós játékokat, ami annyira nem frankó szvsz, mert valahogy éppen a képébe lóg szegénykének. Vagyis túl közel van és ahogy himbálózik, az már nekem is szédítő látvány.
Rezgető rész rezget, ahogy kell. Ez pipa
A szék háttámlája 2 fokozatban dönthető, de nincs nagy különbség a szintek között. Van egy fekvő stabil állása is, amikor egy lábbal ki lehet támasztani, és akkor gyakorlatilag fekszik benne a baba, és a szék sem mozog. Ez hasznos, ha altatjuk - vagy már alszik - illetve én így is etettem, amíg nem volt etetőszékünk., Ez utóbbinak nagyon bevált.

A későbbiekben elvileg még sokáig (3 éves koráig) tudja majd használni, mint hintaszéket. Na majd akkor nyilatkozom, hogy mennyire vált be ;)

Egy másik pihenőszék szerelmem a Baby Björn pihenőszéke, ami mozog, mint a fene a baba legapróbb mozdulatára is. Végül az ára miatt lebeszéltem magam róla, hiszen mi már csak vagy 2 hónapig tudtuk volna használni - és amúgy is ott volt a másik - ellenben úgy 17000,-Ft a Brendonban. Ja és csak úgy 6-8 hónapos korig jó, szóval igazából szerelem volt részemről, de győzött a racionalitás (Apuci által erősen megtámogatva)

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr55734251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levente, Csanád, Csenge, Vali 2008.10.29. 20:38:04

Nagyjából ugyanezt tapasztaltuk mi is. Nekünk egyszerűbb Fisher székünk van, később már nem jó - illetve a nagy remekül beépítette a szerepjátékaiba.
A rezgő funkció hasznára a mai napig nem jöttem rá - szerintem inkább idegesítő, nem is kapcsoltuk be soha - akkor meg minek vettük ?! (apa költői kérdése...) A rábiggyeszthető funkciót azért kihasználtuk - bár erősen korlátozva, hiszen, mint ti is tapasztaltátok, az arcába lóg...
Ez nekünk megint olyan dolog, amire nagyon vágytam, bántam már az első gyereknél, hogy nincs, és most, hogy van, nem is értem, miért voltam úgy oda érte...
Azért szerettem, hogy nem a babahordozóban ücsörög, és izzad a nyáron, ez mégis sokkal szellősebb volt, és könnyebben mozgatható. De nagyon hamar kinőtte -a súlyhatárnál jóval korábban - mert egy idő után egyszerűen nem tűrte el, hogy belekössem, forgolódni akart.
Azért megtartjuk a harmadiknak - ha rövid időre is, de ha már van, megpróbáljuk kihasználni. De bizony sokkal többet vártam tőle, míg nem ismertem.

bölcsésztanár 2008.10.31. 21:38:25

Nem tudja ugyanezt egy mezei autósülés? Én abba tettem be őket, ha csak negyed órára akatam, hogy ott legyen velem a gyerek, ahol nincs biztonságos ágya vagy ilyesmi.
Nagyon szerették, mert tudtak nézelődni és az alja olyan, hogy lehet ringatni is.

Fel-mary 2008.10.31. 22:26:29

mivel az enyém mindenféle olyan helyen ordított, ahol nem érintkezett a teste az anyjáéval, így a pihiszék szóba sem jöhetett. Már vagy 5 hós volt, mire ki tudtam tenni a hordozóban a konyhába arra az időre, amíg mosogatok. Most pedig az etetőszékbe ültetem és szereti.
Sztem pihiszéket már nem veszünk mi sem...

T-eszter 2008.11.01. 20:24:46

Hát de, de tudja. De elfeledkeztél a rezgetésről! Ami beetetett minket :))
Amúgy nekem azért tetszett meg éppen ez, mert jó sokáig használhatná (3 éves korig jó). Már ha benne lenne... talán majd 2 évesen újra felfedezi, immáron hintaszékként.

bölcsésztanár 2008.11.01. 21:17:25

T-eszter,
Ne reménykedj. Mindig jókat mosolygok a babafotel, babaszék, két éveseknek való hintaszék stb lakberendezési tárgyakon. SOHA-SOHA nem ülnek benne két percnél tovább, mert nem az a dolguk, hanem a rohangálás, szőnyegen hempergés, anya hajának és idegeinek tépése stb. Nem is volt itthon ilyen 3 évig, mert az ovisok már rajzolnak, gyurmáznak, színeznek, na akkor kell szék a szobába.

Levente, Csanád, Csenge, Vali 2008.11.02. 06:05:58

Hmm, tényleg nem a hintaszékben ücsörgés képe jut eszembe egy két évesről...
Mi akkoriban ruháztunk be kisasztalba, kisszékbe. A kisasztal nagyon bejött (korábban egyéb alkalmatosságokat használt pl. gyurmázásra), a kisszéket inkább arra használta, ha valamit el akart érni, és túl magasan volt. Ült benne, de nem hosszú ideig, mert folyton leesett egy-egy darab gyurma, ceruza, apró játék, és azért nyomban le kell hajolni, ugye - vagyis ha tehette, inkább állva csinált mindent. De hamar eljött az idő, amikor belátta, hogy ülve jobban eléri - na azt az időt kell józan ésszel felülvizsgálni! Mert mi vettünk kisszéket (asztallal) a mamához (ez jó, sokat használja), a fürdőbe fellépőnek - nyáron ezt is ki szoktuk vinni az udvarra, főleg, ha másik gyerek jött - és két másik kisszéket (sámlit), mert ezeket meg könnyen lehet ide-oda vinni (pl. udvarra). Akárhonnan nézem, ez sok - de valahogy mindig kell mind... (főleg, mióta itt a kis másfél éves is).


süti beállítások módosítása