Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Kövi Szabolcs

2009.02.06. 09:00 - Próba-Bébi

Címkék: zene imádjuk bármely korosztály

2004-ben hallottam először a zenéjét, de akkor még nem tudtam, hogy amit hallok, amitől előtörnek belőlem az emlékek vagy épp megnyugszom, és sikerül teljesen ellazulnom, az Kövi Szabolcs zenéje. A pszichodráma kurzust megelőzően egy végtelenül profi és szimpatikus pszichológusnőhöz jártam, hogy segítsen jobban megismerni önmagam, és teljesebb életet élni. Nála és a drámakurzuson szólt a mindig nagyon kellemes, andalító zene flótával, madárhangokkal, tengerzúgással.

Tudom, ma már Dunát lehet rekeszteni a delfinhangos, patakcsörgedezős CD-kel, nekem nem is sikerült korábban választanom az óriási kínálatból, mert nem tudtam, melyik gagyi és melyik igazi élvezeti értékkel bíró alkotás. Én nem hallgatok mást ebben a "műfajban", csak az Ő lemezeit, mert profi és ráadásul magyar. És nemcsak én, a Lányok és a Férjem sem relaxálnak másra.

Amikor a Nagynál minden altatós trükk és módszer előbb vagy utóbb csődöt mondott, akkor bevetettük Kövi Szabolcs egyik meditációs CD-jét. Előtte szépen elmagyaráztuk, elmutogattuk a Lányunknak, mit és hogyan kell csinálnia, hallgassa, mit mond a bácsi és próbálja azt tenni, amit kér. Az első alkalom briliáns volt! A mi örökmozgó csemeténk úgy aludt be a CD végére, mint a sicc. Dörgöltük a tenyeremet a Férjemmel, megvan a tuti módszer. Másnap este ismételtünk. CD betesz, nagy csend, semmi mocorgás. CD lejár. Csend. Mi összekcsintunk a Férjemmel, hogy sikerült! Majd:"Apu! Már a pocimat is ellazítottam, feljön valaki elaltatni?"

Harmadik alkalommal gondoltuk, nem adjuk fel, teszünk egy újabb próbát. Erre a cserfes gyermekünk így szólt: "Szólhat az a csicsergős zene, de ne beszéljen benne a bácsi, jó?". Így a Csend országa CD megérkezett, de az alvás nem. Viszont hallgatni mindannyian imádjuk ezeket a meditatív vagy relaxációs CD-ket, a Kicsinél is ez szól délben és este is. Néha cserélgetjük őket, bár az az igazság, a család felnőtt tagjai a lefekvést követően talán a második szám első taktusáig vannak csak ébren...

(Érdemes körülnéznetek a honlapon, bele lehet hallgatni az albumokba.)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr76924769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fel-mary 2009.02.06. 11:01:12

Azért a CD borító ijesztő szerintem. nekem a Hókirálynő (Jégkirálynő???) mesét juttatja eszembe, amitől kiskoromban nagyon féltem.

Próba-Bébi 2009.02.06. 15:52:54

Fel-mary: akkor csak a lemezre koncentrálj! :)

linus1 2009.02.07. 17:09:45

Belehallgattam a honlapján.Tényleg hallgatható.Azért nekem nyugtató zenének még mindig a jó öreg komolyzene jön be:egy kis Chopin, impresszionisták válogatás, Strauss keringők, vagy Vivaldi.Hangsúlyozom, nyugtató zenének!Relaxálni nem tudok.Azt még meg kell tanulnom. :-)


süti beállítások módosítása