Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Nuby hőérzékeny etetőkanál

2009.01.08. 09:00 - Fel-mary

Címkék: etetés még vállalható korosztály 6 hónapos kortól

A múltkor már kifejtettem, hogy mennyire nem mindegy, milyen kanállal eteti az ember az utódot, és mivel a Chicco anatómiával befürödtünk, muszáj volt más után néznem. 

Persze okulva a múltkorin, valami tök egyszerű kanalat kerestem, de azért olyat, aminek egy picit puhább a vége, mert az a kényszerképzetem, hogy a kemény fejűbe nem szívesen harapna bele a fogzó gyerek. Így a Müller Drogériában sétálgatva akadtam a Nuby hőérzékelő kanalakra, amit azért vettem meg, mert 3 db hőérzékelő kanál akciósan csak kicsit volt drágább, mint 3 nem hőérzékelős, nem Nuby, és nem puha fejű.

Persze, Nubynak nem szilikon-puhaságú a feje, de elég rugalmas, olyan igazi rágcsálni való, ami nekem jó érzés, még hogy ha nem is ez a fő funkciója természetesen. Anatómialag amúgy szuper: a nyele hosszú, kézre áll, a feje elég kicsi, hogy jól beférjen a kismanó szájába, sőt, akkor is bepréselhető, ha őnagysága úgy gondolja, hogy most inkább összeszorítaná a nyílást. Ilyen szempontból tehát nagyon meg vagyok vele elégedve.

A hőérzékelése állítólag abból áll, hogy ha túl meleg az étel, akkor elszíneződik. Hogy mi? Hát ez jó kérdés, mert a használati utasítását kidobtam (egy kanálhoz használati utasítás???), és amire azt hittem, hogy el fog színeződni (kis pöttyök a kanál nyakánál), az nem színeződik semmilyen hőmérsékletre sem, viszont a kanál fején, az étel alatt lévő műanyag még langyosra is színt vált, de az meg tökmindegy, mert úgysem látszik. Úgyhogy ez a funkció szerintem használhatatlan, de engem amúgy sem érdekelt túlságosan, ui. én mindig megnyalom az ételt, mielőtt a gyerek szájába tömném.

Ami viszont marhára felbosszantott, hiába "csak" 600 Ft a három kanál, az az, hogy vagy az étel fogja meg a műanyagot, vagy a hőérzékeléstől sárgult be mindegyiknek a feje, de mindenesetre eredeti színűke ott már rég elveszítették, és kedves kis répa-sütőtök sárga mindegyik, hiába sikálom flóraszeptel.

Úgyhogy azt hiszem, Karácsonyra normál-kanál szettet kérek a Jézuskától, mert rám az ilyen dolgok vásárlását nem lehet bízni.

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr100797488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Napocskaeszter 2009.01.08. 12:05:39

Nekünk az Intersparban kapható PrettyBaby márkájú szilikonfejű kanál jött be (ár 500 Ft/2 db).

Levente, Csanád, Csenge, Vali 2009.01.08. 19:32:56

baba-mama blog - tehát a jövőjük is belefér
Nézzétek meg ezt:
www.freeweb.hu/aranylaci/forum/viewtopic.php?f=12&t=1933


no komment.


süti beállítások módosítása