Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Túlterhelt eladó a Brendonban

2008.12.15. 09:00 - Fel-mary

Címkék: shopping brendon puffog

Ez most megint egy puffogós poszt lesz - előre is bocs ezért, de úgy vélem, ha kiírom magamból, az oldja a stresszt, arról nem is beszélve, hogy talán egy kis figyelmet kelt, és a nyilvánosság erejével lecsapva jobbá teszi a világot. Amúgy pedig, az erő legyen velem!

No szóval, a puffogásomnak csak akkor van értelme, ha megnevezem a helyszínt: székesfehérvári Brendon áruház, egy hétvégi esős nap, amikor az embernek általában semmihez sincs kedve, gondolom, dolgozni legkevésbé. Igen, én olyan megértő vagyok, mint egy gyóntatópap, de mit tehetek én róla, ha egyetlen gyermekemnek épp most kell megvennem az ajándékokat karácsonyra, egyszerűen abból az okból kifolyólag, hogy a bébiszitter nagyi most ért rá. Amit kinéztem (rugós hinta), lehet kapni a Brendonban, de én nem vagyok arról meggyőződve, hogy A, ez elég biztonságos B, van benne biztonsági öv C, ha van, akkor az hogy a fenébe védi a gyereket a kieséstől. Persze, tapasztaltabb szülőtársaim biztos vágják, hogy egy rugós hinta hogy néz ki és hogy nem lehet belőle kiesni, de nézzétek el nekem, elsőgyerekes és amúgy is nagyon parás vagyok, arról nem is beszélve, hogy 11 ezer Ft-ért szerintem jogom van ilyen dolgokról személyesen meggyőződni.

Úgyhogy szerintem ott vertem ki a biztosítékot a brendonos csajnál, hogy kipakoltattam a dobozból a hintát, mi több, a zacskóból is kivetettem (miért nincs kiállítva egy?), és végül egyáltalán nem tetszett, úgyhogy nem vettem meg. Viszont még egy pár dologra szükségem lett volna, így kérdezgettem az eladót, pl. termozacskókról (egyapukának - de csak nagyobbak vannak nekik, és vagy ötezerbe kerül egy szett), és bébiőrről. Vagyis, mennyi az annyi, és egyáltalán, hova kell bedugni. Erre a csaj: Van neted? Én: Van. Ő: Akkor a honlapunkon mindent meg tudsz nézni, ott van leírás is, és az is hogy mennyibe kerül.

Épp csak azt nem tette hozzá: A viszont látásra.

Hja kérem, ha a honlapjukon fent van minden, és ő egyáltalában semmit nem tud hozzátenni a dologhoz, akkor rá tulajdonképpen mi szükség van?

Mindegy, felhúztam magam, eljöttem, és azóta sem vettem meg se a hintát, se a bébiőrt. Jól kicsesztem velük, csak az a baj, hogy ezt eddig a pillanatig csak én tudtam. De most már Ti is.

Nektek van jó kis boltban összeveszős sztoritok, amit esetleg megosztanátok velünk?

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr35795252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása