Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Övlehúzó kismamáknak (Besafe Family)

2008.10.28. 14:00 - T-eszter

Címkék: biztonság terhesség nem rossz besafe family

Ennek a szerkezetnek egyetlen célja van, hogy ha szerencsétlen módon szükségünk van a biztonsági öv oltalmára, akkor a megfeszülő textilcsíkok ne pont a domborodó hasunkba (és azon belül kisbabánkba) vágjon. Az elvi igen egyszerű, egy kis terelő levezeti az öv alsó szárát a has alá, így a terhelés a medencénkre esik és nem a hasunkra.

Egy szíjjal rögzíthető az ülés háttámlájához (így hátul ülve nem használható) és mi, amikor nem kellett egyszerűen csak felhajtottuk azt a részt, amir amúgy rá kell ülni.

Két aprócska hibája van a dolognak. Mivel a terelőrész a lábunk közt bukkan fel, így szoknyával nem, vagy csak nagyon szexis felállásban (a ruhadarabot derékig felhúzva) tudjuk használni. Ez a 8. hónaptól mindegy is, hisz a hasunktól úgysem látszik már a bugyink :))
A másik hiba a rögzítés. A gyártó ugyanis eleve feltételezte, hogy aki kismama (ha rosszmájúak akarunk lenni, az asszonyállat) úgysem vezet, így elég egyszer felrögzíteni az anyósülésre és kész. Így a csattja fűzögetős borzadály, amitől 5 alkalom után hülyét kaptam, de ezt egyszerűen meg lehet oldani egy csatt rávarrásával. De az árához mérten azért mégis bosszantó (jelenleg 9,890,- Ft)

Hallottam már olyan verzióról is, amit az ülés vázához lehet rögzíteni, így a lehúzó rész valahol térdtájékon bukkan fel az ember jányának lába közt, vagyis nem kell nyakig, csak térdig rántani a ruhát. Én még nem találkoztam ezzel a boltokban, persze attól még létezhet.

Nekem szerencsére nem volt rá éles helyzetben szükségem, de azt hiszem ez is a jó ha van holmi.

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr98730734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Próba-Bébi 2008.10.28. 16:23:35

Nekem is volt valami hasonló, de hamar túladtam rajtam, amikor szembesültem vele, hogy a gyártók úgy gondolták, a kismamák kizárólag vakondnadrágot vagy bokalengetős kordnacit viselnek. Szoknyában ugyanis nekem nem sikerült bekapcsolnom...

Levente, Csanád, Csenge, Vali 2008.10.29. 05:50:57

Már akartam is kérdezni, hogy ismeritek-e?
Hmm, igen, a szoknya...
De egyébként nagyon szerettem - jó volt a tdat, hogy biztonságban vagyunk.
Egyébként nekem olyan típus volt, ami csattal rögzíthető, így könnyedén tetteem ide-oda, és vissza is vették volna - amolyan kölcsönzési formában tettünk rá szert (6000 Ft-ért, ami levásárolható, ha visszaviszed) a Nagy Lajos király úton (112-es szám, Mini Manó Babacentrum). Persze nem járunk olyan gyakran, hogy fél éven belül visszavittük volna, úgyhogy maradt (amúgy is akarunk még kistesót), és én magam is kölcsönadtam (csak úgy), mert sajnáltam a polcon porosodni.
És a pocaktartót (mi már csak így hívtuk) - terhességi pánt, vagy valami ilyesmi néven fut- ismeritek?

Fel-mary 2008.10.29. 06:37:46

Csanád-Csenge-Vali (hívhatlak csak CsCsV-nek? :-)), nemsokára... :-)

Levente, Csanád, Csenge, Vali 2008.10.29. 07:03:59

Csak Vali, úgy egyszerűbb, a többi a porontyom, csak naplót írok róluk itt, és így vagyunk bejelentkezve...

Danianyu · http://Danianyu 2008.10.31. 14:19:36

Sziasztok!

Ezt a fajta övlehúzót én is sokat használtam- úgy kaptam kölcsön.Sokszor éreztem én is hogy eléggé kényelmetlen,szoknyában pedig nem is lehetett volna normálisan bekapcsolni.
Azért jó,hogy volt-bár nekem sem volt rá szükségem éles helyzetben szerencsére;)

hard_cyclone 2010.05.21. 16:11:12

Nekem is volt kölcsönben ilyen szerkezet. Bár én a terhességem nagy részét, amíg odafértem a kormányhoz végig vezettem. Bizony nagyon hasznos volt ez a tuti kis cucc.
Szoknya, ide vagy oda persze abban én sem tudtam használni, de terhesen nekem eléggé macerás volt a szoknya.
Mindenesetre következő terhességemre beszerzek magamnak egy ilyen darabot. :)


süti beállítások módosítása