Próbababák

Elköltöztünk! Új címünk: http://proba-babak.freeblog.hu/

Utolsó kommentek

Címkék

Címkefelhő

Kismamák és kisbabák új egészségkönyve

2008.12.04. 14:00 - Fel-mary

Címkék: könyv terhesség szülés nem rossz bármely korosztály korosztály újszülött kortól

Amikor terhes voltam, folyton azzal nyúztam a férjemet, hogy ő nem tudja kivenni a részét az állapotomból. Persze, sok könyörgés után elkísért ultrahangra, de nem dörzsölt el egy könnycseppet sem a szívhang hallatán. Mindegy, bele kellett törődnöm, hogy ő ilyen.

Aztán úgy esett, hogy szülinapom a várandósság 3. etapjára esett, vagyis akkorra, amikor már minden létező tudományt begyűjtöttem a terhességről és szülésről - erre bizonyítván, hogy ő most mennyire mélyen meg van hatva ettől az egésztől, megajándékozott ezzel a majd' 500 oldalas könyvvel, amiben a sógornőm szerint "minden benne van, ami a terhességgel, szüléssel és a baba- ill. gyerekgondozással kapcsolatos". És ez így is van.

Ebben tényleg minden benne van, méghozzá ismert és elismert szakemberek által írt és szerkesztett formában - a családtervezésről pl. Dr. Czeizel Endre ír. A könyv felölel tényleg minden témát a terhességgel és a baba gondozásával, fejlődésével kapcsolatosan, ami egyfelől szuper, mert nem kell 5 különböző könyvet megvenni (más kérdés, hogy mire megkaptam, addigra már épp öt különböző könyvet volt a témáról), másfelől kicsit olyan ez, mint a lexikon, sosem találom, amit keresek. A lehetőségekhez képest természetesen behatóan foglalkozik egy-egy témakörrel, de azért bizonyos esetekben ki kell egészíteni a házi könyvtárat az egyes topikok terjengősebb kiadványaival is (pl. a szoptatásról kb. 10 oldalon értekezik, amiről én annak idején 300 oldalas könyvet képes voltam elolvasni...).

Kiolvasni a könyvet nem lehet, de szerintem érdemes egyet referenciaként beszerezni - már csak azért is, hogy ha probléma van, legyen mit fellapozni. Nekem hitelesebb, mint az internet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://proba-babak.blog.hu/api/trackback/id/tr22767388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása